رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت :

حضور ۲ تا ۹ پزشک در هتل های زائران ایرانی حج تمتع/ ۵ تن دارو به جده ارسال شده است

۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۸:۰۹
کد خبر: ۳۰۹۹۶۷
حضور ۲ تا ۹ پزشک در هتل های زائران ایرانی حج تمتع/ ۵ تن دارو به جده ارسال شده است
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از اعزام تیم ۳۶ نفره هلال احمر به عربستان برای اخذ مجوز راه اندازی مراکز پزشکی در مکه و مدینه خبر داد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، به نقل از  اداره‌کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، علی مرعشی با اشاره به اعزام تیم ۳۶ نفره ایران به مکه و مدینه اظهار کرد: علاوه بر تلاش تیم ۵ نفره ایرانی در عربستان مبنی بر اخذ مجوز راه‌اندازی مراکز پزشکی هلال احمر در مکه و مدینه، یک تیم ۳۶ نفره نیز اعزام می‌شوند.

وی افزود: با ورود زائران در تاریخ اول شهریور به عربستان جهت اعمال حج، دو بیمارستان ایرانی با مالکیت استیجاری، در مکه و مدینه راه‌اندازی می‌شود که این بیمارستان‌ها به جز اتاق عمل دارای بخش‌های مختلف درمانی هستند.

مرعشی ادامه داد: همچنین ۲ تا ۹ پزشک به ازای تعداد زائران در هتل‌ها، به صورت شبانه‌روزی خدمت‌رسانی می‌کنند البته در مدینه احتمال می‌رود با اخذ مجوز ۶ درمانگاه در ۶ هتل مانند سال گذشته فعالیت داشته باشیم.

افزایش تعداد مراکز پزشکی هلال احمر در موسم حج

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه به دنبال افزایش تعداد مراکز پزشکی هلال احمر در مکه و مدینه هستیم، اظهار کرد: در حال حاضر مجوز حضور پزشکان هلال احمر در ۳ هتل مدینه اخذ شده است البته تعداد پزشکان حاضر در هتل‌ها به تعداد زائران بستگی دارد.

وی در پایان با اشاره به ارسال دارو به عربستان، گفت: با پرواز غیر مستقیم دبی – عربستان ۵ تن دارو از ۳۰ تن دارو به جده ارسال شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز