پروین فرشچی :

کمبود نیروی گارد ساحلی در کشور/حفاظت از محیط زیست دریایی در برنامه ششم

۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۲:۲۸
کد خبر: ۳۱۰۱۷۴
کمبود نیروی گارد ساحلی در کشور/حفاظت از محیط زیست دریایی در برنامه ششم
معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به فقدان و کمبود یگان حفاظت از محیط زیست دریایی گفت: محیط زیست کشور با فقدان گارد ساحلی روبروست.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ،پروین فرشچی اظهار داشت: با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست دریایی در شمال و جنوب کشور، حضور گارد ساحلی برای حفاظت از سواحل ضرورت دارد.

 

وی همچنین با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه و توجه به محیط زیست دریایی گفت: یکی از اولویت هایی که در برنامه ششم توسعه در حوزه محیط زیست مد نظر قرار دارد، توجه به حفاظت از محیط زیست دریایی است.

 

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت از محیط زیست با بیان اینکه توسعه استان ‌های شمالی و جنوبی می بایست با توجه به توسعه پایدار حفظ محیط زیست خزر و محیط های آبی در جنوب کشور انجام شود، گفت: توجه به دریای خزر مورد غفلت واقع شده است. از طرفی توجه به سرمایه ‌گذاری ‌های طبیعت ‌گردی در کنار حفاظت از محیط زیست دریای خزر منجر به توسعه استان های شمالی می شود.

 

توسعه بدون رعایت الزامات زیست محیطی امکان پذیر نیست

 

فرشچی با تأکید بر اینکه بدون رعایت الزامات محیط زیستی توسعه امکان پذیر نخواهد بود، گفت: پیشگیری از بروز آلودگی‌ های دریایی، آمادگی با مقابله و کاهش حوادث منجر به آلودگی‌ های دریایی در دستور کار قرار دارد.

 

 
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز