وزیر ورزش و جوانان :

خوشحالم جوانان از سایه ورزش خارج می شوند/ هجده دستگاه موظف هستند در حوزه تخصصی خود به امور جوانان بپردازند

۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۵:۱۷
کد خبر: ۳۱۰۲۱۱
خوشحالم جوانان از سایه ورزش خارج می شوند/ هجده دستگاه موظف هستند در حوزه تخصصی خود به امور جوانان بپردازند
وزیر ورزش و امور جوانان گفت: خواست دولت اهمیت دادن به حوزه جوانان است.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، محمود گودرزی در همایش جوان ایرانی، گفت و گوی جهانی با اشاره به تغییراتی که در بخش جوانان وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته افزود: خوشحالم که به تدریج جوانان از سایه ورزش خارج می شوند هرچند ورزش هم معقوله ای مخصوص جوانان است اما مسایل دیگری در حوزه جوانان وجود دارد که نباید در سایه ورزش مظلوم واقع شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه ویژه جوانان در دولت تدبیر و امید افزود: یکی از اهتمام های ویژه معاون اول رییس جمهوری تشکیل شورای عالی جوانان است. در این شورا مسایل مربوط به جوانان بررسی می شود و هدفش ارتقای جایگاه جوانان در جامعه است.

گودرزی اضافه کرد: در اینکه باید حوزه جوانان از بخش ورزش خارج شود بحثی نداریم. قرار است این مبحث در هیات دولت بررسی شود؛ اگر به این نتیجه برسیم که منفک شدن حوزه جوانان از وزارت ورزش کار درستی است این اتفاق می افتد.

وی با اشاره به صحبت های جوانان حاضر در این همایش گفت: هجده دستگاه موظف هستند در حوزه های تخصصی خود به امور جوانان بپردازند. در این میان کار بخش جوانان وزارتخانه ورزش و جوانان هماهنگ کردن این دستگاه هاست.

وی با اشاره به اهمیت بحث اشتغال، مسکن و ازدواج افزود: جدی انگاشته شدن جوانان در جامعه مهمترین هدفی است که ما آن را دنبال می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان به توافق وین اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم در سایه این توافق و از بین رفتن تحریم ها شکوفایی اقتصادی در جامعه ایجاد شود تا بخشی از مشکلات حل شود.

وی با تاکید به اینکه جوانان به مرور با تدبیر و امیدی که وجود دارد به حق خود می رسند، گفت: دولت یازدهم به فکر حل مسایل و مطالبات جوانان است.

گودرزی در بخش دیگری از صحبت هایش اضافه کرد: بحث هایی درباره گسست نسل ها در جامعه وجود دارد اما ما گسستی حس نمی کنیم بلکه معتقدیم نسل های مختلف با هم تفاوت هایی دارند و دولت و حاکمیت باید این تفاوت ها را درک کند. جوانان باید شنیده و دیده شوند تا تاثیرگذار باشند.

نظر شما