مشاور رییس قوه قضاییه عنوان کرد:

جامعه پزشکی بی حاشیه ترین قشر در جامعه هستند

۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۱:۳۸
کد خبر: ۳۱۰۳۲۴
جامعه پزشکی بی حاشیه ترین  قشر در جامعه هستند
مشاور رییس قوه قضاییه تصریح کرد: جامعه پزشکی بی حاشیه ترین و خدوم ترین قشر در جامعه هستند که خود را وقف سلامت مردم می کنند.

  به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا؛ مرضیه وحید دستجردی در جلسه دیدار وزیر بهداشت و منتخبان جامعه پزشکی  با رییس قوه قضاییه ضمن بیان این مطلب گفت: اساتید ارجمند و پزشکان عزیز ما کسانی هستند که در زمان 8 سال دفاع مقدس مرتب به جبهه ها و جنگ اعزام می شدند.

وی یادآور شد: در آن دوران ، پزشکان را برای گذرندان طرح یک ماهه به جبهه اعزام می کردند ولی پزشکان بسیاری را می شناسم که بیش از یکماه را در جبهه ها می گذراندند و هر زمان که عملیاتی آغاز می شد همراه با اکیپی در جنگ و دفاع مقدس حضور می یافتند.

وی افزود:  در بین دانشجویان و فارغ التحصیلان تنها گروهی که به عنوان طرح های خارج از مرکز به مناطق محروم اعزام می شوند، گروه های پزشکی هستند.

 دستجردی تصریح کرد: جامعه پزشکی بی حاشیه ترین و خدوم ترین قشر در جامعه هستند که به مردم خدمت می کنند صنفی هستند که خدمات آنها را کسی نمی تواند فراموش کند و خود را وقف سلامت مردم کرده اند.

وی ادامه داد: امروز پیشرفته ترین علوم پزشکی و رشته های مختلف پزشکی و اقداماتی که در این حوزه انجام شده است به دلیل همت و تلاش شبانه روزی جامعه پزشکی بوده است .

راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی قوه قضاییه

مشاور رییس قوه قضاییه در امور سلامت در ادامه به تشریح اقدامات شورای مرکزی سیاستگزاری و سلامت قوه قضاییه پرداخت و ضمن اشاره به آغاز فعالیت کلینیک دندانپزشکی در استان کهگیلویه و بویر احمد  از راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی 100 تختخوابی در پی دستور رییس قوه قضاییه خبر داد و گفت: با راه اندازی این بیمارستان مدیران و کارکنان خدوم قوه قضاییه از خدما ت این بیمارستان استفاده خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز