آمادگی پلیس ایران برای همکاری با اوگاندا

۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۰:۰۶
کد خبر: ۳۱۱۱۱۸
آمادگی پلیس ایران برای همکاری با اوگاندا
فرمانده نیروی انتظامی، در دیدار با رئیس پلیس اوگاندا و هیئت همراه از آمادگی ایران برای همکاری با پلیس این کشور خبر داد و گفت: دراین خصوص کمیته تخصصی برای اجرای توافقات بین دو کشور به ریاست پلیس اینترپل تشکیل داده ایم.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، سردار «حسین اشتری» در این دیدار، گفت: خوشحالیم میزبان پلیس اوگاندا هستیم و امیدواریم این هیئت در سفرشان به جمهوری اسلامی ایران، تجارب خوبی را بدست آورند.

وی افزود: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران در موقعیت مناسبی است و ظرفیت های خوبی نیز دارد بطوریکه سایر کشورها به پلیس ایران اعتماد دارند؛ با توجه به موقعیت مان، آماده همکاری برای هرگونه تعامل با کشور اوگاندا هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی، تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به خصوص در سال های اخیر، کشورهای سلطه گر امریکا و رژیم غاصب تلاش می کردند تا ما را در حوزه های مختلف به چالش بکشانند، چرا که آنها در صدد هستند جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار دهند اما نه تنها کشور و مردم ما ناامید نشدند، بلکه روی پای خود ایستادند و امروز تمام پیشرفت ها را در زمینه های مختلف بویژه در حوزه پلیس کسب کردیم. جوانان ما با وجود تحریم ها، اراده بیشتری بدست آوردند و این امر باعث شکوفایی کشور در عرصه های مختلف شد.     

سردار اشتری خطاب به رئیس پلیس اوگاندا، بیان داشت: امروز تمامی تجهیزات پلیس ایران ساخت داخل است و در بازدیدی که از بخش‌های مختلف ناجا در طول حضور در کشورمان خواهید داشت، شاهد این مهم هستیم.

وی افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر، جرایم سایبری و  سازمان یافته، پلیس جمهوری اسلامی ایران آمادگی هرگونه همکاری با پلیس اوگاندا را دارد.

فرمانده ناجا با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به ارائه خدمات فنی نیز، بیان داشت: به دنبال آن هستیم مهندسان پلیس کشورمان را برای مشارکت و همکاری در ساخت منازل سازمانی پلیس اوگاندا به این کشور اعزام کنیم. همچنین آمادگی همکاری برای ارائه آموزش های تخصصی در رابطه با گروگانگیری و برخورد با جرایم خشن را داریم .

وی با اشاره به ظرفیت خوب و به روز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در امر مدیریت ترافیک و برخورداری از کارشناسان مجرب در این حوزه، تصریح کرد: در صدد هستیم کمیته تخصصی به ریاست پلیس اینترپل ایران برای اجرای توافقات و همکاری ها تشکیل دهیم.

سردار اشتری در پایان پیشرفت های پلیس کشورمان را در حوزه مخابراتی یادآور شد و افزود: در این زمینه هم آمادگی انتقال تجربیاتمان را داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز