برگزاری سمینار تهران آینه تهران

۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۳:۲۱
کد خبر: ۳۱۱۱۴۰
برگزاری سمینار تهران آینه تهران
سمینار " تهران آینه ایران " به مناسبت روز مردم شناسی برگزار می شود.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران از برگزاری سمینار " تهران آینه ایران " به مناسبت روز  مردم شناسی و زاد روز بزرگداشت دانشمند شهیر ابوریحان بیرونی در چهاردم شهریور ماه خبرداد.

خسروآبادی گفت: شهر تهران  عنصرهای منحصر فرهنگی و اجتماعی را دارا است که می‌توان با ریشه‌شناسی و مستند سازی به پاسداشت آنها اقدام کرد.

وی  تشکیل کارگروه مردم شناسی استان تهران را با کمک و همکاری پژوهشکده مردم شناسی برای پایتخت  بسیار ضروری و پر اهمیت دانست .

مدیر کل میراث فرهنگی تهران ادامه داد : با سرعت سریع پیشرفت  تکنولوژی  در جوامع شهری به ویژه کلانشهری مثل تهران تغییراتی در پیشه و کسب و کار و آداب رسوم مردم تهران در حال شکل گیری است.

خسروآبادی ایجاد موزه مردم شناسی در  سرای کاظمی شهرداری منطقه 12  را اقدامی مناسب برای حفظ پیشه و مشاغل بازار قدیم تهران عنوان کرد و خواستار گسترش موزه های مردم شناسی از سوی شهرداری تهران شد.

وی افزود: این سمنار آموزشی با مشارکت پژوهشکده مردم شناسی  و باغ موزه قصر در تاریخ چهاردهم شهریور ماه در سالن همایش های باغ موزه برگزار می شود و به کلیه حاضرین گواهینامه حضور ارائه خواهد شد.

علاقه مندان برای حضور،  نام و نام خانوادگی خود را به شماره 5000203000100 ارسال کنند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز