مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران:

۳۳۱ فرزند شهید، جانباز و ایثارگر جذب ادارات کل ورزش و جوانان استان ها شده اند

۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۳:۳۰
کد خبر: ۳۱۱۲۵۷
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، از تبدیل وضعیت و استخدام 331 جانباز، ایثارگر و فرزند شهید در ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، محمد خرم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و دهه کرامت، با اشاره به ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، گفت: کلیه دستگاه های اجرایی مکلف هستندحداقل بیست و پنج درصد از نیازهای استخدامی و تامین نیروهای مورد نیاز خود طبق ضوابط و مجوزهای مربوط وجایگزینی نیروهای خروجی خود را که اخذ می کنند به خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و اسراء اختصاص دهند.

وی در همین رابطه اضافه کرد: بر این اساس 25 درصد از نیازهای استخدامی به خانواده شهداء، جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت، اسرا و خواهر و برادر شاهد تعلق می گیرد.

خرم همچنین گفت: کلیه دستگاه ها موظف اند، پنج درصد سهمیه استخدامی خود را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و آزادگان کمتر از یک سال اسارت اختصاص دهند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، ادامه داد: در این راستا با توجه به هماهنگی و پیگیری های به عمل آمده از طریق استانداری ها و ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور، تعداد 116 فرزند شهید، 19 جانباز، 192 فرزند جانباز، 3 فرزند رزمنده و یک نفر از وابستگان خانواده معظم شهداء و در مجموع 331 نفر در ادارات کل ورزش و جوانان استان ها در سال 93 و نیمه اول سال 94 تبدیل وضعیت و استخدام شده اند.

او اضافه کرد: در این میان استان های تهران، آذربایجان غربی و کرمانشاه بیشترین و استان های البرز و خراسان رضوی کمترین تعداد استخدام و استان های بوشهر و فارس نیز متاسفانه طی این دوسال هیچگونه استخدامی از ایثارگران نداشته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز