نجات زن اسیدپاش از چوبه دار

۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۷:۰۴
کد خبر: ۳۱۱۵۶۱
نجات زن اسیدپاش از چوبه دار
زنی که با پاشیدن اسید به صورت شوهرش باعث مرگ او شده‌ بود، با رضایت اولیای‌دم از قصاص نجات پیدا کرد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، متهم که زنی ٤٠ساله ‌است بعد از اینکه با شوهرش درگیری لفظی پیدا کرد، نیمه‌شب روی او اسید پاشید و باعث مرگش شد.

هرچند این زن در ابتدا سعی داشت وانمود کند نمی‌داند چه کسی این کار را کرده‌ است اما با توجه به اطلاعاتی که مأموران به دست آورده‌ بودند، مجبور به اعتراف شد. این زن که سارا نام ‌دارد، وقتی به مأموران مراجعه کرد، گفت: «من و شوهرم در خانه خواب بودیم که یک‌دفعه احساس کردم کسی در حال خفه‌کردن من است. وقتی به خودم آمدم متوجه شدم شوهرم هم فریاد می‌زند و می‌گوید سوختم‌، سوختم. بلافاصله شوهرم را به بیمارستان رساندم، گفتند او را با اسید سوزانده‌اند. شخصی وارد خانه ما شده‌ و قصد کشتن من و شوهرم را داشته. ما تازه برای زندگی به یک باغ رفته‌ بودیم و نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده ‌است».

درحالی‌که زن جوان می‌گفت نمی‌داند چه شده ‌است، مأموران، نگهبان باغ را مورد بازجویی قرار دادند. این مرد گفت: «کسی وارد باغ نشد اما نیمه‌شب من متوجه درگیری این زوج شدم. آنها قبل از اینکه بخوابند با هم جروبحث ‌کردند».

زمانی که این اطلاعات به دست آمد، سارا مجبور به اعتراف شد. او گفت: «شوهرم مدام من را کنترل می‌کرد و می‌گفت چرا این‌قدر بیرون می‌روی و گردش می‌کنی. بعد یک روز به من گفت بیا به شهریار برویم و در باغی که داریم بمانیم. من فکر کردم برای تفریح می‌رویم، قبول کردم اما وقتی وارد باغ شدیم و چندروزی گذشت، گفت از این به‌بعد همین‌جا می‌مانیم و تو هم حق نداری بیرون بروی. سر این موضوع با هم جروبحث کردیم. نیمه‌شب درحالی‌که شوهرم خواب بود، بیرون از خانه رفتم و مقداری اسید که داخل ظرف بود برداشتم و به صورت شوهرم ریختم».بعد از پایان جلسه بازپرسی، فرزندان مقتول اعلام رضایت کردند و تنها شاکی پرونده، مادرشوهر سارا بود. پنج سال بعد از وقوع حادثه، روز گذشته سارا در حالی در دادگاه کیفری شماره یک پای میز محاکمه رفت که مادرشوهرش در جلسه دادگاه حاضر نشده ‌بود.

او از قتل شوهرش ابراز پشیمانی کرد و گفت: «چون نتوانستم عصبانیتم را کنترل کنم، چنین اتفاقی افتاد و خیلی پشیمان هستم». فرزندان مقتول نیز در نامه‌ای رسمی اعلام کردند شرط مادربزرگشان را برای گذشت از مادرشان اجرا و سند قانونی را ضمیمه پرونده قرار کرده‌اند. قضات به‌زودی درخصوص این پرونده تصمیم می‌گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز