در پی سفر وزیر بهداشت به شیراز انجام شد:

افتتاح چندین پروژه عمرانی در بیمارستان ابن سینا شیراز با اعتبار بیش از یک و نیم میلیارد تومان

۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۸:۳۹
کد خبر: ۳۱۲۰۶۹
در پنجمین روز هفته دولت وزیر بهداشت به شیراز سفر کرد و در مراسم افتتاح چندین پروژه عمرانی در بیمارستان ابن سینا شیراز با اعتبار بیش از یک و نیم میلیارد تومان، شرکت کرد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، به نقل از «وب دا» در شیراز؛ دکتر سید حسن هاشمی که صبح امروز، ششم شهریور، در پنجمین روز از هفته دولت برای افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه درمانی وارد شیراز شده بود در دومین برنامه خود در بیمارستان روانپزشکی ابن سینا شیراز حاضر شد .

وزیر بهداشت در این بازدید با همراهی استاندار فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سایر مسوولان مربوطه چندین پروژه عمرانی در راستای ارایه خدمات بهتر به بیماران، با صرف اعتبار بیش از  یک و نیم میلیارد تومان را در این بیمارستان به بهره برداری رسانید .

افتتاح نمای جدید بیمارستان ابن سینا با صرف اعتبار 320 میلیون تومان، افتتاح بخش جدید عمومی مردان با 28 تخت و صرف اعتبار 325 میلیون تومان، افتتاح سالن انتظار به متراژ 200 متر مربع با صرف اعتبار 310 میلیون تومان، افتتاح موارد اجرا شده در بسته هتلینگ طرح تحول نظام سلامت با صرف اعتبار 450 میلیون تومان و افتتاح آزمایشگاه بازسازی شده بیمارستان با صرف هزینه 175 میلیون تومان، از پروژه های بیمارستان ابن سینا بود که با حضور وزیر بهداشت وارد چرخه خدمت رسانی به مردم شد .

لازم به ذکر است که با حضور وزیر بهداشت با اهدای لوح سپاسی به سکینه امتیاز، نیک اندیش عرصه سلامت که هزینه احداث سالن انتظار این بیمارستان را تامین کرده بود، تقدیر شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز