بی احتیاطی راننده اُپل ۵ کشته برجای گذاشت

۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۳:۵۸:۳۰
کد خبر: ۳۱۲۴۰۲
بی احتیاطی راننده اُپل ۵ کشته برجای گذاشت
برخورد یک دستگاه خودروی اُپل با یک کامیون اسکانیا در محور "چمن بید- جنگل گلستان" استان خراسان شمالی، پنج تن کشته و یک تن نیز مجروح شدند.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"علیرضا حسین زاده" امروز با اعلام این خبر گفت: عصر روز گذشته یک دستگاه سواری اُپل در 45 کیلومتری محور "چمن بید-جنگل گلستان" با یک دستگاه کامیون اسکانیا به شدت برخورد کرده که بلافاصله مأموران پلیس راه "چمن بید" جهت بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در این سانحه مرگبار راننده و چهارتن از سرنشینان سواری اُپل به علت شدت جراحات وارده ناشی از تصادف در دم فوت و یک تن از سرنشینان کامیون نیز مجروح شده که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان گنبد استان گلستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه علت اصلی این تصادف مرگبار را بی مبالاتی از سوی راننده خودروی اُپل به علت تجاوز به چپ نسبت به کامیون اعلام کردند.

گفتنی است محور "چمن بید به جنگل گلستان" که به جاده مرگ نیز معروف شده به علت دوطرفه بودن، سالانه بیشترین تصادفات فوتی را در استان خراسان شمالی به خود اختصاص می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز