معاون امور جوانان چهارمحال و بختیاری:

تشکل ها می توانند بازوی اجرایی برنامه های دستگاه ها باشند

۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۵:۴۵
کد خبر: ۳۱۲۴۵۰
تشکل ها می توانند بازوی اجرایی برنامه های دستگاه ها باشند
ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لردگان در چهارمحال و بختیاری به ریاست فرماندار و با حضور مدیران این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، فرماندار شهرستان لردگان در ابتدای این جلسه گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان سال گذشته فعال بوده و نیازمند همدلی بیشتر و حساسیت مدیران برای به ثمر رسیدن برنامه ها و مصوبات است.

ابوالقاسم کریمی با اشاره به وجود استعداد های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی در این شهرستان افزود: ستاد ساماندهی امور جوانان به عنوان مرجع قانونی در شناسایی و ارائه راهکار های عملی در حل مشکلات جوانان باید بصورت ویژه مورد توجه و نگاه مدیران در سطوح مختلف باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان نیز در این جلسه گفت: شهرستان لردگان در بین شهرستان های استان رتبه خوبی در توجه به برگزاری جلسات ستاد ساماندهی دارد که در صورت فعال شدن کمیته های تخصصی می توان شاهد اقدامات موثری در این زمینه بود.

حسین زمانی بر لزوم حضور جوانان و نماینده سازمان های مردم نهاد در این جلسات تاکید و اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد به عنوان بدنه مردمی در تشکیلات دولت می توانند بازوی اجرایی و موثری در اجرای برنامه های فرهنگی باشند.

وی افزود: تشکل های مردم نهاد در این شهرستان بسیار فعال بوده اما نیازمند حمایت دولتی هستند و خواستار واگذاری برنامه های فرهنگی، اجتماعی به این تشکل ها توسط ادارات شد..

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز