کشف دپوی دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی قاچاق در همدان

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۵:۱۷:۵۰
کد خبر: ۳۱۳۱۴۰
کشف دپوی دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی قاچاق در همدان
رییس پلیس آگاهی استان همدان از کشف دو میلیارد و 300 میلیون ریال کالای قاچاق در یک انبار خبر داد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، سرهنگ "رضا زارعی" گفت: بدنبال کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در حجم و اندازه وسیع اقدام به قاچاق انواع باطری های خودرو از شهرهای جنوبی کشور می کند و پس از دپوی آنها در انباری در همدان، در فرصت های مناسب اقدام به فروش آنها در استان های دیگر کشور می نماید، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی صحت و سقم این خبر، تحقیقات وسیعی در این خصوص انجام شد که در نهایت صحت خبر واصله مورد تأیید واقع شد و مأمورن اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن همکاری با مأموران اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان، محل مورد نظر و تمام ترددهای آن انبار تحت کنترل قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: سرانجام پس از یک ماه تعقیب و مراقبت، مأموران موفق به شناسایی انبار دپوی باطری های قاچاق در سطح شهر همدان شدند که پس از اخذ حکم قضایی ضمن دستگیری انبار دار، در بازرسی از این مکان تعداد یک هزار و 26 عدد انواع باطری خودرویی فاقد مدارک قانونی به ارزش تقریبی دو میلیارد و سیصد میلیون ریال کشف شد.

زارعی گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده قاچاقچی اصلی نیز دستگیر شد که در بازجویی های صورت گرفته از وی، محل های دیگر دپوی باطری های قاچاق در تهران بزرگ نیز شناسایی شد.

رییس پلیس آگاهی همدان اظهار داشت: با همکاری اطلاعاتی با عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز تهران بزرگ و اقدام به موقع آن یگان تعداد 140 عدد انواع باطری قاچاق نیز توسط عوامل تهران بزرگ کشف شد.
نظر شما