آتش نشانی حوادث طوفان شب گذشته پایتخت را اعلام کرد

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۸:۰۱
کد خبر: ۳۱۳۵۰۹
آتش نشانی حوادث طوفان شب گذشته پایتخت را اعلام کرد
طوفان شدید شب گذشته در تهران خسارات مالی فراوانی برجای گذاشت.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، به نقل از  پایگاه خبری 125، درپی طوفان شدید که شب گذشته از جنوب و جنوب غربی پایتخت آغاز شده و در مدت کوتاهی تمام شهر را در بر گرفت، تماس‌های زیادی از سوی شهروندان با سامانه 125 برقرار شد.

براساس این گزارش؛ در همه حوادث طوفان شب گذشته، آتش نشانان تهرانی در محل اعلام شده حاضر شدند و به یاری شهروندان شتافتند. از جمله این حوادث می توان به شکسته شدن درختان، پارگی کابل های برق، سقوط اشیاء سنگین از ارتفاع، سقوط و یا احتمال سقوط داربست و ...بود، که آتش نشانان در کوتاه ترین زمان خود را به محل حادثه رساندند و از حوادث احتمالی جلوگیری کردند.

در این مدت از ساعت 20:45 تا ساعت 22 شب گذشته، 38 مورد حادثه ناشی از طوفان گزارش شد که خوشبختانه هیچ یک از این حوادث مصدومیت شهروندان یا حوادث جانی در بر نداشت.

گفتنی است؛ بر اثر باد و طوفان شدید و قطع شدن شاخ و برگ درختان معابر عمومی کثیف و ناپاک شده بودند که بلافاصله پس از اتمام طوفان عوامل معاونت خدمات شهری و محیط زیست، خیابان ها را از وجود شاخ و برگ درختان پاک کردند.

با توجه به اینکه پیش بینی می شود در روزهای آینده شاهد باد و طوفان در تهران باشیم از هموطنان گرامی درخواست می شود که در هنگام بروز این پدیده از خروج غیرضروری از منزل پرهیز کرده و اگر در خارج از منزل هستند در زیر یک محیط مسقف پناه بگیرند و از ماندن در اماکن رو باز خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز