جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

رویکرد پلیس، امنیت مردم محور است

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۴:۰۰
کد خبر: ۳۱۳۶۸۸
رویکرد پلیس، امنیت مردم محور است
جانشین فرمانده نیروی انتظامی، با اشاره به رویکرد امنیت مردم محور پلیس، گفت: امنیت یک محصول اجتماعی است که با مشارکت و هماهنگی همه سازمان ها و نهادها حاصل می شود.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «اسکندر مومنی» امروز در اولین دوره آموزش کشوری متمرکز کوثر ویژه روسا و فرماندهان رده‌های تابعه پلیس پیشگیری ناجا گفت: در پلیس پیشگیری ساختار نیروی انتظامی در کشور بسیار خاص و متفاوت است و همه مردم بدون استنثنا با این پلیس در ارتباط هستند.

وی با اشاره به اینکه، تامین امنیت مردم در هر شرایطی از بدو تولد تا مرگ با پلیس است، تصریح کرد: نیروی انتظامی یکی از گسترده ترین سازمان هاست و ممکن است مردم در طول عمر خود به سازمان های دیگر مراجعه نکنند اما با پلیس در ارتباط هستند و دائما ازخدمات این سازمان استفاده می کنند.

جانشین نیروی انتظامی با اشاره به گستردگی سازمان نیروی انتظامی بیان داشت: نیروی انتظامی در تمام جغرافیای کشور گسترده است.

وی با بیان اینکه پلیس پیشگیری گسترده‌‎ترین بخش از نیروی انتظامی است، گفت: در ناجا هر فرد در مقام یک سازمان است و اختیارات سازمان در او متمرکز می شود.

سردار مومنی با تاکید بر اینکه رویکرد ما امنیت مردم محور و پلیس اجتماعی است، بیان کرد: امنیت یک محصول اجتماعی است که با مشارکت و هماهنگی همه سازمان ها و نهادها حاصل می شود و پلیس نیز حافظ و ناظر امنیت است و در هر جایی که مردم مشارکت داده شوند آن سازمان در ماموریت های خود موفق خواهد بود.

سردار مومنی با بیان اینکه یکی از اقدامات پلیس، ایجاد بستر مشارکت مردم است، افزود: یکی از موضوعات دستور کار پلیس که بر اساس قانون و مصوبات مجلس می باشد تشکیل پلیس افتخاری برای تامین امنیت است که این مهم صورت گرفته؛ امنیت متعلق به همه مردم است و پلیس وظیفه تامین آن را دارد و باید بسترهای لازم برای ایجاد امنیت نیز در جامعه ایجاد شود.

جانشین نیروی انتظامی، بزرگترین سرمایه هر سازمانی را اعتماد مردم دانست و گفت: در نیروی انتظامی بدون مشارکت و اعتماد مردم، موفقیت در ماموریت ها حاصل نمی شود. امروز مشارکت های مردمی در فعالیت های پلیس یک انتخاب نیست بلکه ضرورت است و کارکنان نیز در خط مقدم این رویکرد هستند.اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز