ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۲:۵۷
کد خبر: ۳۱۳۷۴۱
ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی
هاشمی تشکری گفت: به زودی اتوبوس‌های جدیدی را در زمینه حمل ونقل به راه خواهد انداخت و در زمینه حمل ونقل پاک نیز استفاده از موتور سیکلت های برقی را در دستور کار قرار خواهد داد.

تشکری هاشمی در اولین کارگروه تخصصی حمل ونقل ترافیک که در جریان پنجمین نشست هیات‌های اجرایی شهرهای آسیایی در قزوین برگزارشد اظهار داشت:طی چند روز گذشته در تهران و قزوین با کارکردها تجارب اقدامات موثر ومفید شهرهای آسیایی آشنا شده ایم.

وی با بیان اینکه این نشسست فرصتی ارزشمند برای همه شهرهاست بیان داشت: بطور حتم این همکاری وتبادل اطلاعات  فرصتی برای شهرهای آسیایی فراهم می کند تا مسائلی از جمله ترافیک را حل وفصل کند.

معاونت حمل ونقل ترافیک شهر تهران در بیان مسئله ترافیک گفت:این موضوع با سلامت مردم ارتباط دارد بنا براین جلسات تخصصی درمورد ترافیک باید تا رسیدن به راهکارهای عملی تداوم پیدا کند.

وی با بیان اینکه انقدر فرصت وپول نداریم که همه چیز را خودمان تجربه کنیم تاکید کرد: دوره توسعه ی عرضه در شهرها را باید فراموش کرد چرا که با این راه حل ها (ساخت تونل و بزرگراه )نمی توان ترافیک را حل کرد ومطالعات انجام شده در تهران نشان می دهد که هرچه بیشتر عرضه داشتیم تقاضاها بیشتر شده است.

تشکری هاشمی با بیان تصمیمات اتخاذ شده در سه روز گذشته در تهران وقزوین گفت: مدیریت تقاضای سفر وتلاش برای کاهش سفرهای غیرضروری ،توسعه حمل ونقل عمومی،استفاده از حمل ونقل پاک وانسان محور بودن شهرها از جمله موضوعاتی بود که در نشست های تخصصی ترافیک مورد تاکید قرار گرفت.

تشکری هاشمی با عنوان این مطلب که باید شهرها را به سمتی ببریم که شهروندان با ایمنی سفرهای خود را انجام دهند خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم اجلاس سال آینده با تجارب نو و یافته های جدیدی همراه خواهد شد. و

معاونت حمل ونقل ترافیک شهر تهران همچنین تصریح کرد: کمتر از بیست روزآینده شاهد افتتاح یکی از خطوط مترو به طول 37 کیلومتر خواهیم بود.

وی در پایان دستاوردهای نشست شهرداران آسیایی در تهران و قزوین را در مواردی هم چون برحمل و نقل عمومی وارزان، پیشنهاد نام یک روز به نام دوچرخه ،ارائه گزارش سالیانه شهرها ،جایگزینی مدیریت تقاضای سفر  با عرضه ، جلب بخش خصوصی وارزیابی ایده های نو وتغییر یافته جهت مواجهه با مشکلات عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز