ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از ۳۸۶ کیلو تریاک

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۴:۳۷
کد خبر: ۳۱۳۸۵۷
ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از ۳۸۶ کیلو تریاک
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف بیش از 386 کیلو تریاک در 48 ساعت گذشته، خبر داد.

به گزارش گروه خبر، سردار احمد علی گودرزی ، با اشاره به اینکه مأموران مستقر در ایست و بازرسی "قلاتویه" شهرستان "داراب" هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مظنون و آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو 286 کیلو و 780 گرم تریاک که در باک آن جاسازی شده بود، کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

وی به انجام یک عملیات دیگر توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب اشاره کرد و افزود: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مظنون و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از تعقیب و گریز، خودرو وارد یک منزل شد و پس از بازرسی از آن منزل و خودرو مقدار 19 کیلو و 400 گرم تریاک کشف و در این راستا یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دو دستگاه خودرو نیسان و پیکان را در شیراز توقیف و مقدار 80 کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا دو نفر متهم را دستگیر کردند.

 

گودرزی ضمن هشدار به قاچاقچیان و سوداگران مرگ، گفت: شماره تلفن 2184269 به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خرید و فروش مواد مخدر است.

نظر شما