بازنگری شاخص های ارزیابی عملکرد حوزه مدیریت غذا، آرایشی و بهداشتی معاونت های غذا و دارو

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۷:۴۵
کد خبر: ۳۱۴۲۰۱
بازنگری شاخص های ارزیابی عملکرد حوزه مدیریت غذا، آرایشی و بهداشتی معاونت های غذا و دارو
مدیر هماهنگی امور استان های سازمان غذا و دارو از بازنگری شاخص های ارزیابی عملکرد حوزه مدیریت غذا، آرایشی و بهداشتی معاونت های غذا و دارو خبر داد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، عباس مهدی زاده صبح امروز در دوازدهمین همایش مدیران نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت های غذا و داروی سراسر کشور با بیان این مطلب اظهار کرد: موضوع رتبه بندی معاونت های غذا و دارو در سامانه ارزیابی عملکرد معاونت های غذا و دارو از طریق سامانه صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: نحوه رتبه بندی از طریق ارزیابی شاخص ها و ازطریق سامانه اعلام می شود.

مهدی زاده بیان کرد: در سال گذشته مدیریت غذا و دارو در سطح یک، دو و سه معاونت های غذا و داروی سراسر کشور به ترتیب استان های مازندران، همدان و رفسنجان حائز رتبه برتر شدند.

این مقام مسوول تصریح کرد: امسال نیز دانشگاه ها به صورت جدی تر ارزیابی می شوند و بازنگری شاخص ها در همه حوزه ها و بحث آموزش در دستور کار سازمان غذا و دارو است و ان شاالله آخر سال تمامی معاونت ها رتبه بندی می شوند.

مدیر هماهنگی امور استان های سازمان غذا و دارو همچنین گفت: از هفته آینده از طریق سامانه غذا و دارو با نامه رییس سازمان سامانه آمار و اطلاعات حوزه غذا و دارو بارگذاری می شود.

مهدی زاده افزود: از همه معاونت ها در حوزه تحت پوشش خود می خواهیم تا اطلاعات، مستندات و آمار صحیحی بدهند تا پس از بررسی علاوه بر بازنگری چارت سازمان قیمت تمام شده خدمات نیز انجام شود.

وی همچنین از واگذاری تصدی برخی خدمات در حوزه غذا و دارو به واحدهای غیر دولتی با نظارت سازمان خبر داد.

مهدی زاده در پایان از مشارکت و همکاری دانشگاه های در ارزیابی شاخص ها و ارسال مستندات تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز