توقیف محموله ۵ میلیاردی کالای قاچاق در بناب

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۰:۵۸
کد خبر: ۳۱۴۲۱۰
فرمانده انتظامی بناب آذربایجان شرقی از توقیف هفت دستگاه خودرو سواری حامل کالاهای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال و دستگیری هفت قاچاقچی سابقه دار در شهرستان بناب خبر داد.

به گزارش گروه خبری خبرز، سرهنگ "علی سلطانی وش" با اعلام این خبر، اظهار داشت: بدنبال دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله های قاچاق به صورت کاروانی توسط هفت دستگاه خودروی تیزرو از مرزهای استان همجوار به سمت شهرهای کشور، بلافاصله با تشکیل تیم های شناسایی و عملیاتی متشکل از پلیس های تخصصی شهرستان بناب، شناسایی و توقف خودروها در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پس از شناسایی و حصول اطمینان از وجود محموله های قاچاق در خودروها، اقدام به برپایی تور ایست و بازرسی در مسیر ورودی این خودروها کردند.

سلطانی وش افزود: رانندگان خودروها به محض مشاهده تور ایست و بازرسی، علی رغم دستور توقف از سوی پلیس، در حالی که قصد خسارت مالی و جانی به شهروندان را داشتند از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به دنبال این اقدام رانندگان، مأموران به تعقیب خودروهای آنها پرداختند، در این تعقیب و گریز قاچاقچیان وارد مسیرهای فرعی شده و در نهایت با رها کردن خودروها در حاشیه جاده خاکی، قاچاقچیان متواری با تعقیب پلیس دستگیر شدند.

وی از انتقال این خودروها به مقر پلیس خبر داد و گفت: در بازرسی از آنها 269هزار نخ سیگارت خارجی، 200 عدد قابلمه خارجی، بیش از 64 هزار قرص و کپسول غیرمجاز، 320 عدد آمپول، شربت و اسپری دارویی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: معمولا قاچاقچیان کالا برای فرار از دست قانون با سرعت بالا از داخل شهر عبور می کنند و با ابزاری همچون استفاده از وسایل دودزا و میخ برای پنچر کردن خودروهای تعقیب کننده سعی در دور کردن خودروهای پلیس دارند و موجب تصادف منجر به وارد شدن خسارت مالی و جانی به شهروندان می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز