رییس انتظامی تهران بزرگ از پلمب ۲۵۲ باشگاه بدنسازی غیرمجاز درپایتخت خبر داد

۱۳۹۴/۰۶/۱۳ - ۱۲:۵۰:۵۳
کد خبر: ۳۱۴۳۶۸
رییس انتظامی تهران بزرگ از پلمب ۲۵۲ باشگاه بدنسازی غیرمجاز درپایتخت خبر داد
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح امنیت و آرامش در محلات شهر تهران گفت: طی پنج ماه ابتدای امسال 252 باشگاه بدنسازی و پاورلیفتینگ به علت تخلفات از سوی متصدیان و یا مالکان آن پلمب شده است.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ،  سرتیپ پاسدار حسین ساجدی نیا، افزود: با توجه به اینکه فعالیت غیر مجاز باشگاه های بدنسازی متخلف یکی از دغدغه های اصلی شهروندان تهرانی است، نظارت بر کار این واحدهای صنفی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی و اماکن تهران بزرگ قرار گرفت و 632بار از این واحدها بازرسی شد.

وی افزود: در این رابطه پس از انجام اقدامات کارشناسانه باشگاه های بدنسازی متخلف شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: طی بازدید از 373 واحد صنفی که دارای تخلفات جزیی بودند، اخطار دریافت کردند که تا در اسرع وقت به تخلفات خود رسیدگی و در غیر این صورت پلمب خواهند شد که 739 مورد تذکر از سوی ماموران پلیس به مسئولان برخی باشگاه داده شد.

سردار ساجدی نیا اظهار کرد: نصب دوربین مدار بسته در فضای باشگاه، ایجاد مزاحمت برای همسایگان و کسبه محدوده، نداشتن جواز کسب و کارت بیمه ورزشی، عدم استفاده از مربی متخصص و دارای مدرک، عدم ارتباط با پزشک و مشاور ورزشی، فروش و توزیع دارو، مکمل و پودرهای غیرمجاز بدنسازی، استفاده از پوسترهای برهنه و نیمه برهنه، پخش موسیقی های غیر مجاز، تجمع اراذل و اوباش، ارایه خدمات خارج از سرویس کاری به مشتریان و انتشار تصاویر خارج از شئونات اسلامی از جمله تخلفات این واحدهای صنفی است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این مطلب که فدراسیون پزشکی ورزشی کشور اعلام کرده است که هیچ باشگاهی حق عرضه مکمل های ورزشی را ندارد، گفت: طی بررسی های انجام شده مشخص شد که باشگاه های دارای مجوز و معتبر، حدود 2 سال است که مبادرت به فروش و استفاده مکمل های بدنسازی نمی کنند و در صورت تخلف پلیس محل مذکور را پلمب و فرد خاطی به کمیسیون ماده پنج وزارت ورزش و جوانان معرفی می شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: شیادان همواره در اطراف و داخل باشگاه های بدنسازی برای فروش مکمل های تقلبی تلاش می کنند و این وظیفه مسئولان باشگاه های ورزشی خصوصا بدنسازی است که موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه مرکز فوریت های پلیسی 110 به عنوان پل ارتباطی شهروندان و پلیس است، یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی متصدیان و مالکان واحدهای صنفی مذکور ، مراتب را از این طریق و یا مراجعه به کلانتری محل، به پلیس گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز