دانشگاه آزاد، واحد علوم و تحقیقات، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سال تحصیلی جدید را تشریح کرد

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۸:۳۲
کد خبر: ۳۱۴۵۳۵
دانشگاه آزاد، واحد علوم و تحقیقات، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سال تحصیلی جدید را تشریح کرد
معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید به تشریح برنامه ها و اهداف پیش روی این معاونت پرداخت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات دکتر کرم اله دانشفرد معاون فرهنگی این واحد دانشگاهی به ویژه برنامه های این معاونت در آغاز سال تحصیلی 95-94 اشاره کرد و گفت : ویژه برنامه های آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود به دو بخش راهنمایی، اطلاعات دهی در مورد حوزه های مختلف و برگزاری مراسم آشنایی، اردوها و کارگاه های توجیهی در دانشکده ها با حضور مسئولین مربوط می شود .

وی افزود: در این راستا، برگزاری تور واحد گردی و ارائه کتابچه اطلاعات واحد به دانشجویان در دستور کار معاونت فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات قرار گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات، از طبقه بندی برنامه های فرهنگی در طول سال جدید تحصیلی در 8 محور کلی خبر داد و اظهار داشت: برگزاری همایش ها و برنامه ها در حوزه های دین وزندگی، اجتماعی، اردوهای دینی، اردوهای اجتماعی نظیر بازدید از اردوگاه های معتادان، کودکان بی سرپرست و جانبازان بخشی از اقدامات مدنظر این معاونت را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: برپایی روزانه نماز جماعت، دعای ندبه، زیارت عاشورا ، مراسم اعتکاف و توجه به موضوعات سبک زندگی کاری، دانشجویی، دینی از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات در سال تحصیلی جاری محسوب می شوند.

دکتر دانشفرد با تاکید بر تلاش برای زمینه سازی مشارکت دانشجویان و اساتید در بیش از  20تشکل و کانون و 15 نشریه واحد، تصریح کرد: دانشجویان در قالب برنامه های گروهی، مهارت های خود را برای حضور در جامعه تمرین می کنند.

وی با اشاره به ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در واحد علوم و تحقیقات گفت: این واحد دانشگاهی به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و جنگ تحمیلی، اقدام به برگزاری دومین دوره از کنگره الگوهای جاودانه، اسوه های صبر، شمیم ایثار برای معرفی و تقدیر از جانبازان و خانواده شهدا، اردوهای بازدید از مناطق جنگی و قبور شهدا و نیز مراسم های گوناگون در جوار گلزار شهدای گمنام این واحد می کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و  تحقیقات، دغدغه فعلی مسئولان در این واحد را توسعه رفتار دانشگاهی و فرهنگ همکاری و تصمیم گیری صحیح در سطح واحد دانست و اظهار داشت: امید است تمرکز بر گسترش روحیه انتقادکردن و نقذپذیری و توجه به مباحث پرورشی پیش از پرداختن به موضوعات پژوهشی و آموزشی، در محیط دانشگاهی، صورت پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز