رخداد ۷۸۷ حادثه و امدادرسانی به ۵ هزار حادثه‌دیده در حوادث هفته گذشته

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۸:۲۶
کد خبر: ۳۱۴۵۷۲
رخداد ۷۸۷ حادثه و امدادرسانی به ۵ هزار حادثه‌دیده در حوادث هفته گذشته
سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۷۸۷ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: ۴ ‌هزار و ۹۳۳ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۲۶۰ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش گروه خبری خبرگزاری برنا، حسین درویشی با اشاره به این که ۴۱۸ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۵۶ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۲۱ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته کوهستان، ۱۵ مورد سیل و آب‌گرفتگی، ۱۵ مورد دریایی و ساحلی، ۷ مورد آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۵ مورد زمین‌لرزه، ۴ مورد صنعتی و کارگاهی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به این که در هفته گذشته ۵ ‌‌هزار و ۴ نفر حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان یک هزار و ۷۰۷ تن در حوادث جاده‌ای، یک‌هزار و ۱۰۰ تن در طوفان، ۵۷۲ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۶۵ تن در حوادث شهری، ۴۹ تن در کوهستان، ۴۷ تن در آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۲۴ تن در حوادث دریایی و ساحلی، ۱۱ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۴ ‌هزار و ۹۳۳ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان یک هزار و ۶۴۷ تن در حوادث جاده‌ای، یک‌هزار و ۱۰۰ تن در طوفان، ۵۷۲ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۶۴ تن در حوادث شهری، ۴۸ تن در کوهستان، ۴۷ تن در آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۱۷ تن در حوادث دریایی و ساحلی، ۱۰ تن در صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.

وی به اسکان اضطراری ۲۶۰ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۷۱۶ تن نجات یافتند که ۴۹۸ تن به مراکز درمانی منتقل و ۲۱۸ تن سرپایی درمان شدند.

نظر شما