فرمانده انتظامی سابق شرق استان تهران :

کشف بیش از ۱۱ تن مواد مخدر طی چهار سال اخیر در شرق استان تهران

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۵:۰۹
کد خبر: ۳۱۵۱۹۶
کشف بیش از ۱۱ تن مواد مخدر طی چهار سال اخیر در شرق استان تهران
فرمانده انتظامی سابق شرق استان تهران گفت:با اجرای طرح های مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی و نیز شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز در طول چهار سال گذشته، بیش از 11 تن و 132 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شد.

به گزارش گروه جوان وجامعه خبرگزاری برنا، سردار"سیروس فتحی" در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی شرق استان تهران، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف انتظامی استان در طول چهار سال گذشته، اظهارداشت: اولویت اصلی پلیس در همه ماموریت ها و برنامه ها، جلب حداکثری رضایت مردم است، برنامه ریزی ها در راستای ارتقاء احساس امنیت و تامین آسایش مردم صورت پذیرفت.

این مقام ارشد انتظامی به توفیقات وکشفیات فرماندهی انتظامی استان از ابتدای تاسیس آن از سال 90 تاکنون اشاره کرد و گفت: این فرماندهی طی این مدت، در ابتدای خدمت خود با بضاعت کم و تجهیزات ناکافی با تدابیر فرمانده پیشین نیروی انتظامی آغاز بکار کرد و تمامی تلاش به کار گرفته شد تا نظم وامنیت به بهترین شکل برقرار شود.

وی افزود: ابتدا تلاش شد ساختار استانی حاکم شود که در این ارتباط با همکاری فرمانداران و بخشداران فعال کردن پلیس های تخصصی امکان پذیر شد.

سردار فتحی، ایجاد تعامل میان مردم و پلیس با حضور در اماکن عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم، سرکشی مدام از خانواده های محترم شهدا و جانبازان را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.

فرمانده انتظامی سابق شرق استان تهران به کشف بیش از 11 تن و 132 کیلوگرم انواع مواد مخدر، 9 میلیون و 860هزار لیتر سوخت قاچاق، انهدام 414باند تهیه و توزیع موادمخدر ،متلاشی شدن 35 باند اراذل و اوباش و عوامل عینی سابقه دار و نیز دستگیری 192 نفر از اراذل و اوباش سطح یک ، دو و سه طی این مدت اشاره کرد.

وی، دستگیری 86درصدی جرایم اینترنتی و نیز کشف بیش از 216سایت مبتذل و غیراخلاقی، کلاهبرداری اینترنتی شرکت بیمه به مبلغ 3میلیارد ریال، 13 هزار و دو ستگاه وسیله نقلیه مسروقه، 5 باند زمین خواری و آزادکردن چهار هزار و 800 هزار متر از زمین ها و منابع طبیعی را از دیگر دستاوردهای این فرماندهی در طول چهار سال گذشته برشمرد.

فتحی، دستگیری بیش از 16هزار سارق ، 23هزار فروشنده موادمخدر و متلاشی کردن 9باند در خصوص جرائم کلاهبرداری را از دیگر اقدامات این فرماندهی عنوان کرد و افزود: در این مدت، کسب رتبه دوم کاهش جرائم راهور در سطح کشور، کسب رتبه اول ارزیابی و کارآیی تحقیقات کاربردی ،کسب رتبه دوم برنامه و بودجه در سطح کشور و کسب رتبه دوم طرح مکنا در سطح کشور در مجموعه انتظامی شرق استان تهران محقق شده است.

گفتنی است، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شرق استان تهران  صبح امروز با حضور سردار"مؤمنی" جانشین فرمانده ناجا، استاندار استان تهران و جمعی از مسئولان ارشد سیاسی و مذهبی شهرستان های شرق استان تهران در ستاد فرماندهی این استان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز