دنیامالی:

کشف دریاچه درتونل توحید، بحث ژورنالیستی است

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۱:۰۹:۴۳
کد خبر: ۳۱۵۹۸۵
کشف دریاچه درتونل توحید، بحث ژورنالیستی است
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا که مسولیت اجرای تونل توحید را در برهه ای از زمان ساخت در اختیار داشت در خصوص اظهارات برخی اعضا شورا درباره مشکلات به وجود امده در تونل توحید گفت: : اینکه گفته می‌شود در تونل توحید دریاچه کشف شده است اشتباه است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، احمد دنیامالی در تذکرات پیش از دستور یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: مکاتباتی که در خصوص مترو صورت گرفته است و مسئولان شهرداری باید در خصوص منابع و کمک‌هایی که دریافت کرده‌اند در سطح شورا اعلام کنند.

وی ادامه داد: همکاران اگر در حوزه خاصی تخصص لازم را ندارند از دیگر افرادی که متخصص آن موضوع هستند پرس و جو کنند اینکه عنوان می‌شود تونل توحید را آب فرا گرفته است درست نیست.

وی گفت: بنده تخصص یک آمپول زدن هم ندارم و در حوزه پزشکی نیز دخالت نمی‌کنم.

دنیامالی یادآور شد: تونل توحید از قبل برای تزریق و آب‌بندی پیش‌بینی شده و بخشی از این اقدام نیز صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: این تونل شمالی و جنوبی است و از این جهت نیز عقل ایجاد می‌کند برای آب‌بندی آن پول زیادی را خرج نکنید چرا که اگر شرقی به غربی بود آب زیادی را جذب می‌کرد.

وی یادآور شد: شاه لوله‌های آب تهرانی که قدیمی نیز هستند در این مسیر وجود دارد که قرار بود مسیر آن تغییر پیدا کند. اختلافی بین شهرداری و سازمان آب بود که در حال حل شدن است.

دنیامالی یادآور شد: نهایتا اینکه عنوان می‌شود دریاچه در تونل توحید کشف شده است بحث‌های ژورنالیستی است و همکاران باید از این مباحث صرف‌نظر کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز