مجتبی شاکری خواستار شد:

اقدام عملی دولت در پرداخت حق بیمه تاکسیرانان

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۳:۵۷
کد خبر: ۳۱۵۹۹۱
اقدام عملی دولت در پرداخت حق بیمه تاکسیرانان
رییس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت توجه ویژه‌ای به تاکسیرانان داشته باشد و در پرداخت سهم خود از حق بیمه آنها اقدام کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مجتبی شاکری در تذکرات پیش از دستور یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درباره کارنامه دو ساله شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: سال اول شورا کارنامه‌ای تنظیم شد که مورد تایید اعضای شورا قرار نگرفت و اصلاح شد.

وی ادامه داد: کارنامه دو ساله شورای شهر تدوین شود و شورا در این زمینه کم کاری و کوتاهی نکند.

شاکری یادآور شد: آیا در این مدت شورای شهر به مدیریت یکپارچه توجه کرده است یا خیر؟ و یا اینکه توانسته است به اندازه کافی بر اساس مستندات عمل کند؟

 

وی در ادامه در خصوص وضعیت تاکسیرانان نیز اظهار داشت: دو شک به تاکسیرانان وارد شده است که یکی از آنها قیمت سوخت بوده و دیگری بحث خدمات بیمه‌ای و درمانی آنها است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: دولت سهم خود را از پرداخت حق بیمه تاکسیرانان پرداخت نکرده است و اگر در این زمینه توجه لازم صورت نگیرد با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهیم شد.

وی به اقدامات مجلس شورای اسلامی مبنی بر بررسی برجام نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این موضوع مساله‌ای کشوری است و تمام شهروندان را در بر می‌‌گیرد بهتر است شورای شهر نیز از چکیده این بررسی مطلع شود.

شاکری در ادامه هم در خصوص نماد میدان انقلاب گفت: نماد میدان انقلاب نیز با تدبیر ساخته و کاری باشد در شان نظام جمهوری اسلامی ایران

نظر شما