رئیس سازمان حج و زیارت:

امشب آخرین گروه از زائران مدینه، وارد سرزمین وحی می شوند

۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۱:۴۰
کد خبر: ۳۱۷۲۰۵
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه 85 درصد زائران حج امسال تا این لحظه وارد سرزمین وحی شده اند، اعلام کرد: آخرین گروه از زائران مدینه قبل امشب وارد مدینه منوره می شوند و بعد از آن پروازی به مدینه نخواهیم داشت.

به گزارش گروهخبر خبرگزاری برنا، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت ، اعلام کرد: 85 درصد از زائران حج تمتع امسال تا این لحظه وارد سرزمین وحی شده اند و آخرین پرواز حج امسال 26 شهریور ماه به مقصد فرودگاه جده انجام می گیرد.

وی افزود: تا شب گذشته 36 هزار زائر ایرانی وارد مکه مکرمه شده اند و بخشی از مناسک حج خود را انجام داده اند.

رئیس سازمان حج و زیارت خدمات رسانی به زائران در عملیات حج امسال را مطلوب توصیف کرد و بیان کرد: بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته و دیدار هایی که در هتل ها با زائران داشته ایم، وضعیت خدمات رسانی به حجاج رضایتمند است.

رئیس سازمان حج وضعیت سلامت حجاج ایرانی در عربستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در بازدیدی که از بیمارستان مرکز پزشکی مدینه منوره داشتیم فقط یک زائر ایرانی در این بیمارستان بستری است و همچنین یک زائر در بیمارستان سعودی بستری می باشد گه با توجه به بهبودی،این بیمار نیز بزودی مرخص خواهد شد.

وی اضافه کرد: سلامت زائران در حج امسال بهتر از گذشته است که این نتیجه بستر مناسبی است که در سایه اطلاع رسانی خوب به زائران در ایران بمنظور پیشگیری از ابتلا به بیماری صورت گرفته است همچنین تلاش خوب همکاران مرکز پزشکی حج و زیارت در سلامت زائران مؤثر بوده است.

وی همچنین از برگزاری دو دعای کمیل زائران ایرانی در مدینه منوره در بهترین شرایط ابراز خرسندی کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت پیش از ظهر امروز به همراه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به دیدار بعثه آیات عظام در مدینه منوره رفت و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حج امسال ارائه داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز