سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان کرمان خبر داد:

برگزاری جشنواره «خانه‌ای برای زندگی» در کرمان

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۰۹:۰۸:۰۷
کد خبر: ۳۱۷۳۶۸
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: همزمان با هفته ازدواج جشنواره خانه‌ای برای زندگی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روح‌الله اسدی اظهار کرد: جشنواره خانه‌ای برای زندگی با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فرهنگسرای کوثر در هفته ازدواج برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: در این همایش مباحث اقتصاد مقاومتی، فرهنگ مشاوره، امنیت و سلامت خانواده به صورت کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

اسدی اضافه کرد: همایش ازدواج به شرط خوشبختی ویژه آقایان، همایش ازدواج به شرط خوشبختی ویژه خانم‌ها و همایش حلقه مفقوده زوجین ویژه بانوان و آقایان متأهل طی روزهای 23 تا 26 شهریورماه به صورت مجزا با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این همایش‌ها با مشارکت فرهنگسرای کوثر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت بلیط همایش می‌توانند حداکثر تا 22 شهریورماه به معاونت فرهنگی و امور جوانان واقع در خیابان شهید رجایی جنب فرهنگسرای کوثر مراجعه کنند.

اسدی گفت: 24 شهریورماه مصادف با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان هفته ازدواج نام‌گذاری شده‌است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز