سارق حرفه ای داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت دستگیر شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۵:۲۳:۱۲
کد خبر: ۳۱۸۱۶۰
سارق حرفه ای داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان "نور" مازندران، از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو در بخش چمستان خبر داد.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ"علی اوسط گرجی پور"در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر افزود:در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در پارک جنگلی"کشپل" بخش چمستان نور موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی بخش چمستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور،خاطر نشان کرد:ماموران با تقویت گشت های انتظامی و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی فردی به نام"عباس-ج"که از سارقان سابقه دار بوده را حین پرسه زدن با یک دستگاه خودرو سواری پراید در کنار خودروهای پارک شده در منطقه شناسایی کردند.

سرهنگ گرجی پور افزود:ماموران در ادامه باتعقیب و مراقبت این فرد،وی را حین سرقت از داخل یک دستگاه خودرو در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی گفت:ماموران در بازرسی از خودروی متهم موفق شدند، ابزار و ادوات تخریب شیشه و توپی قفل درب خودرو و چند عدد کیف زنانه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور ادامه داد:با توجه به کشف آلات جرم با هماهنگی قضائی ، ماموران در بازرسی از منزل متهم موفق شدند، مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله 12 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه با شارژرهای مربوطه، تبلت، آی پد،کیفهای زنانه، کارتهای شناسایی و اعتباری و... کشف کنند.

سرهنگ گرجی پور گفت:متهم در ادامه تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 20 فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان نور و شهرستانهای همجوار اعتراف کرد. متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.                    

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز