مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران:

نظام سلامت یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های عدالت اجتماعی است

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۰:۱۷:۴۹
کد خبر: ۳۱۸۴۰۷
نظام سلامت یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های عدالت اجتماعی است
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: بحث بهداشت، درمان و نظام سلامت یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های عدالت اجتماعی است و لازم است در ارتقای سطوح آن به لحاظ کیفی و کمی، برنامه های جامعی، پیش بینی و عملی شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترمحمدتقی خسروانی مقدم با اشاره به تلاش مستمر سازمان برای ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی، اظهار داشت: سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان دومین تولیدکننده درمان در کشور محسوب می شود.

به گفته وی هم اکنون حدود ۸ میلیون نفر از بیماران و بیمه شدگان تامین اجتماعی در سطح تهران از خدمات درمانی پزشکان عمومی و متخصصین تأمین اجتماعی در سطح بیمارستانها و مراکز درمانی تابعه اداره کل درمان تأمین اجتماعی این استان بهره‌مند می‌شوند .

دکتر خسروانی مقدم یادآور شد: اداره کل درمان استان تهران افتخار دارد که با همفکری و همدلی برای رفاه حال کارگران، بیمه‌شدگان و بازنشستگان تأمین‌اجتماعی تلاش می کند.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک از طریق ادامه فرآیند تخریب ، نوسازی و بهسازی مراکز درمانی استان تهران می توان خدمات بهتر و با سطوح کیفی بالاتری را به بیمه شدگان و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی ارائه داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز