دکتر گودرزی در جلسه شورای اداری شهرستان سروستان:

به واسطه ازدواج جوانان آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۵:۵۰
کد خبر: ۳۱۸۵۵۴
به واسطه ازدواج جوانان آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد
وزیر ورزش و جوانان گفت: به واسطه ازدواج جوانان آسیب های اجتماعی در سطح جامعه کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از استان فارس، دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان گفت: متاسفانه در دولت‌های گذشته بر حسب شرایط با رایزنی مسوولان استانی و نمایندگان مجلس برخی پروژه ها کلنگ زنی شده که محوریت آن ها فقط تماشای مسابقات بوده و به سلامت محور بودن توجهی نشده است.

وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک فرارسیدن هفته ازدواج گفت: به واسطه ازدواج جوانان آسیب های اجتماعی در سطح جامعه کاهش می یابد.

 گودرزی در جلسه شورای اداری شهرستان سروستان اظهار داشت: مسوولان باید با برنامه ریزی مناسب زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند.

وی با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان سروستان عنوان کرد: خوشحالم در جمع همکاران ورزشی خودم در استان فارس هستم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه اظهار داشت: تمام مطالبات شما را به حق می دانم اما محدودیت های چند سال گذشته، کشور را با مشکلات بسیاری روبرو کرده که ورزش نیز از آن بی نصیب نیست.

گودرزی دیدگاه دولت یازدهم به ورزش را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: این دولت در خصوص ورزش دیدگاهی مبتنی بر منطق و تئوری صحیح علمی دارد.

وی تاکید کرد: در ایران حدود 75 میلیون جمعیت داریم که تنها ده هزار نفر در حوزه قهرمانی و هزار نفر در حوزه ورزش حرفه ای فعالیت می کنند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: نکته قابل توجه گردش مالی در این دو بخش است که تنها پانصد میلیارد تومان در اختیار ورزش حرفه ای است که دولت هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد.

گودرزی اضافه کرد: این در حالی است که تمامی پولی که برای حضور فعال در میادین ملی و بین المللی هزینه می شود 75 میلیارد است.

وی توسعه ورزش همگانی را سرلوحه برنامه های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: زندگی ماشینی امروزی آسیب های جسمی و روحی فراوانی را ایجاد کرده است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: متاسفانه در دولت های گذشته بر حسب شرایط یا رایزنی مسوولان استانی و نمایندگان مجلس برخی پروژه ها کلنگ زنی شده که محوریت آن ها فقط تماشای مسابقات بوده و به سلامت محور بودن توجهی نشده است.  

گودرزی ابراز داشت: حاصل کلنگ زنی های بدون پشتوانه علمی اماکن ورزشی نیمه تمامی است  که باعث آزار مردم در اقصی نقاط ایران شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اتمام برخی از پروژه ها باید زمینه حضور بخش خصوصی در ورزش فراهم شود که خوشبختانه در شهرستان سروستان این مهم در بخش ورزشی عملیاتی شده است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد: مصوبات دولت تدبیر و امید به سمت واگذاری امور مردم به خود مردم است.

گودرزی با الزامی خواندن توسعه ورزش در زندگی تمام مردم گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری «امر به ورزش، امر به معروف».

وی در پایان سخنانش از مدیر کل ورزش و جوانان فارس خواست برای افزایش سازمان های مردم نهاد در زمینه های دینی، ازدواج، اشتغال و سایر بخش ها تلاش کند تا بخش عمده ای از بار دولت در این زمینه کاهش یابد.

در این جلسه نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه ضمن تشریح وضعیت ورزش شهرستان آثار خواستار حمایت وزیر ورزش و جوانان از شهرستان های تابعه خود شد.

در این جلسه فرماندار سروستان نیز در مورد مسایل مختلف شهرستان به ویژه بخش ورزش مطالبی را بیان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز