احتمال جان باختن سه مفقود ایرانی در حادثه مکه

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۵:۱۵
کد خبر: ۳۱۸۶۸۲
احتمال جان باختن سه مفقود ایرانی در حادثه مکه
معاون امور حج و زیارت سازمان حج گفت: از آنجا که سه فرد مفقودی ایرانی در نقطه اصلی حادثه قرار داشتند، به احتمال بسیار زیاد از جان باختگان هستند.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، حمید محمدی، معاون امور حج و زیارت سازمان حج، با اشاره به آخرین وضعیت زائران مفقودی گفت: با توجه به اطلاعات و سرنخ های به دست آمده و بر اساس آخرین جمع بندی ها سه زائر ایرانی در زمان حادثه در نقطه و مرکز اصلی سقوط جرثقیل حضور داشتند و از این رو بیشتر به نظر می رسد این سه زائر از آسیب دیدگان بسیار جدی این حادثه هستند.

وی در ادامه افزود: تلاش ها برای مشخص شدن وضعیت این سه زائر ادامه دارد و سعی میکنیم تا پایان امشب آخرین خبرها از وضعیت آنان را جمع بندی و اطلاع رسانی کنیم.

محمدی با اشاره به وضعیت 7 مجروح این حادثه که در بیمارستان های سعودی بستری هستند، تصریح کرد: حال عمومی این زائران خوب است و به احتمال زیاد چند تن از آنان به بیمارستان های ایران در مکه منتقل خواهند شد.

وی در پایان گفت: در پی این حادثه تلخ تاکنون تعداد جان باختگان ایرانی این واقعه به 8 نفر رسیده است و در تلاش هستیم تا اجساد را به ایران انتقال دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز