مولاوردی در همایش بین‌المللی نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار :

دولت در حوزه مشارکت اقتصادی زنان چالش جدی دارد

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۷:۰۰
کد خبر: ۳۱۹۰۲۳
دولت در حوزه مشارکت اقتصادی زنان چالش جدی دارد
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: همایش بین‌المللی نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار با محوریت اشتغال‌زایی و کارآفرینی زنان در جامعه برگزار شد که با توجه به وضعیت نرخ فعالیت اقتصادی و مشارکت زنان در کشور به نظر می‌رسد دولت با چالشی جدی در این زمینه روبرو است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا؛ شهیندخت مولاوردی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با تکیه بر اقتصاد دانش بنیان و اقتصادی درون‌زا با نگاهی برون‌گرا و همچنین تدوین برنامه ششم توسعه کشور، باید از این سرمایه بزرگ زنان در کشور به خوبی استفاده شود.

مولاوردی بر بهره‌مندی از توانایی‌ها و ظرفیت‌های بانوان در تمامی عرصه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین دیگر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و دولتی این رویداد و نمایشگاه بزرگ شکل گرفت تا با شناساندن پتانسیل‌های زنان در این عرصه و در کل جامعه این تجربیات و ظرفیت‌ها در اختیار نسل جوان و دانشگاهی قرار گیرد تا نگاهی که به شغل و کار در کشور وجود دارد تغییر یابد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ادامه داد: به همین دلیل عنوان این نمایشگاه اشتغال‌زایی و کارآفرینی انتخاب شد تا با این نگاه از چنین ظرفیت بالای انسانی به خوبی استفاده شده و کشور از توانایی‌های بانوان محروم نگردد.

همچنین در مراسم بازدید از این نمایشگاه که با حضور مهندس نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد بر ضرورت حضور فعالانه و مشارکت هر چه بیشتر بانوان ایرانی در اقتصاد کشور تأکید شد.

دومین نمایشگاه و همایش بین‌المللی نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار با محوریت کارآفرینی و اشتغال زایی در محل دایمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز