۳۳۰هزار دانش آموز چشم انتظار همدلی

۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۴:۲۲
کد خبر: ۳۱۹۲۸۶
۳۳۰هزار دانش آموز چشم انتظار همدلی
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امدادگفت: مردم نوع دوست و نیکوکارکشورمان سال گذشته 46 میلیارد تومان در جشن عاطفه ها به دانش آموزان تحت حمایت و نیازمند کمک نقدی و غیر نقدی کرده اند.

به گزارش گروه و جوان و جامعه خبرگزاری برنا، مصطفی خاکسار با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها امسال با شعار «مهر در انتظار همدلی» در سراسر کشور به طور همزمان برگزار می شود، افزود: بابرنامه ریزی هایی که صورت گرفته است امیدواریم امسال شاهد کمک های بیشتری از محل برگزاری این جشن و حضور پرشور مردم نیکوکارباشیم.

 خاکسار تصریح کرد: کمک‌های جمع آوری شده در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها فقط در میان حدود 330 هزار دانش‌آموز (هر سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) توزیع خواهد شد، اما کمک‌های جمع آوری شده در مدارس آموزش و پرورش الزاما در اختیار تحت پوششان کمیته امداد قرار نمی گیرد بلکه در میان تمامی دانش آموزان نیازمند شناسایی شده توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمک‌های جمع‌ آوری‌شده در مدارس توسط مدیران و انجمن اولیا و مربیان در همان مدرسه توزیع خواهد شد، گفت: در صورتی که  در مدرسه‌ای دانش‌آموز نیاز کمتری داشته باشد، این کمک‌ها در سایر مدارس مورد نیاز توزیع می‌شود.

51هزار و 443پایگاه ثابت و سیار در تهران و سراسر کشور وجوهات و کمک‌های مردمی را در جشن عاطفه ها جمع آوری و بین دانش آموزان تحت پوشش و نیازمند توزیع می کند.

امسال این جشن در دو بخش مردمی در روزهای 26و 27 شهریورماه جاری با هفت هزار پایگاه و در بخش مدارس درهشتم مهرماه با 40هزار پایگاه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز