معاون آموزشی وزیر بهداشت:

باید دانشگاه ها را به سمت دانشگاه‌های هزاره سوم سوق دهیم

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۰۸:۲۴:۲۷
کد خبر: ۳۱۹۷۰۸
باید دانشگاه ها را به سمت دانشگاه‌های هزاره سوم سوق دهیم
معاون آموزشی وزیر بهداشت در جمع دانشجویان شرکت کننده در هفتمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و در مراسم اختتامیه این المپیاد گفت: از هر ایده‌ای که باعث افزایش نشاط علمی در دانشگاه شود استقبال می‌کنیم و باید دانشگاه‌ها را به سمت دانشگاه‌های هزاره سوم سوق دهیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا ، لاریجانی در این مراسم ضمن ابراز تشکر از دانشجویان به خاطر مشارکت بسیار خوب آنها در این المپیاد، تشکر ویژه‌ای از دکتر هاشمی وزیر بهداشت، به خاطر توجه ویژه‌ی وی به برگزاری این همایش کرد.

معاون آموزشی وزیر بهداشت مشی وزارت بهداشت را مشی آموزشی دانست و افزود: آقای وزیر بارها اعلام کرده است که دو سال آینده محور فعالیت‌های وزارت بهداشت توسعه آموزش و پژوهش خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم دانشگاه ها را به سمت دانشگاه های هزاره سوم سوق دهیم و افزود: باید زمینه های مختلف توسعه را در دانشگاه ها برجسته کنیم.

لاریجانی خطاب به حاضرین در جلسه گفت: فعالیت‌های زیادی برای مجازی سازی و بین‌المللی کردن آموزش پزشکی در کشور در حال انجام است و شما دانشجویان استعدادهای درخشان می‌توانید نقش برجسته‌ای در این راستا داشته باشید و جنبشی در دانشگاه‌های خود ایجاد کنید.

معاون آموزشی وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد که در مهر سال جاری از سایت نوآوری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رونمایی شود.

وی گفت: دانشگاه‌ها باید ترجمان توسعه محوری را برای دانشگاه خود تجلی بخشند

 لاریجانی که رئیس هفتمین المپیاد علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور نیز بود گفت: کمیته‌های استعدادهای درخشان در دانشگاه‌ها شکل گرفته است و امیدوارم تا مهر امسال در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور این کمیته ها فعال شوند.

معاون آموزشی وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه مسیر نوآوری در المپیادهای علمی سال‌های آینده باز است گفت: از هر ایده‌ای که باعث افزایش نشاط در فضای علمی دانشجویی کشور شود استقبال می‌کنیم.

وی افزود: بنای وزارت بهداشت بر این است که از فعالیت‌های علمی دانشجویان حمایت کند و آن را گسترش دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز