مهار آتش سوزی در یک سمساری

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۰۹:۲۵:۴۰
کد خبر: ۳۱۹۷۳۲
مهار آتش سوزی در یک سمساری
آتش سوزی یک سمساری در فلکه سوم تهرانپارس با حضور آتش نشانان مهار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی، آتش نشانان بلافاصله به سمت فلکه سوم تهرانپارس، میدان شاهد حرکت کردند.

مرتضی بهروز معاون منطقه سه عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت:  آتش و دود زیادی از داخل یک سمساری به بیرون زبانه می کشید و هر لحظه امکان سرایت به املاک کناری آن وجود داشت.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به چند گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع برق و گاز فروشگاه، محل را ایمن سازی کردند و گروه دوم خود را به پشت بام محل آتش سوزی رساندند و شعله های آتش را که به لوازم بالای ساختمان سرایت کرده بود، مهار کردند.

بهروز در ادامه گفت: گروه سوم از آتش نشانان نیز با استفاده از یک رشته لوله آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی در داخل فروشگاه رساندند و با تلاش نفسگیر خود توانستند از گسترش آتش سوزی جلوگیری کرده و آن را مهار و خاموش کنند.

معاون عملیات منطقه سه خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش، همه لوازم این فروشگاه را تخلیه کردند و پس از لکه گیری و اطمینان از عدم وجود خطر محل را تحویل عوامل انتظامی دادند و پایان عملیات خود را اعلام کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز