رئیس گروه هتل‌های آکور فرانسه:

سال‌های زیادی برای همکاری با ایران در انتظار بودیم

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۸:۴۹
کد خبر: ۳۱۹۷۸۰
سال‌های زیادی برای همکاری با ایران در انتظار بودیم
سباستین بازین رئیس گروه هتل‌های آکور فرانسه از فراهم شدن امکان همکاری و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در ایران اظهار خوشنودی کرد و گفت: ما سالهای زیادی برای همکاری با ایران در انتظار بودیم و در این مدت بررسی های زیادبی انجام دادیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،سباستین بازین در نشستی با مسئولان تامین اجتماعی افزود: خوشبختانه امروز توانستیم از فرصت فراهم شده استفاده کنیم و با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کشور ایران بیشتر آشنا شویم و در رابطه با سرمایه گذاری مشترک وارد مذاکره با ایران شویم. 

وی با بیان اینکه هتل آکور سابقه 50 ساله در صنعت گردشگری و هتل داری دارد و در 92 کشور جهان دارای شعبه است، اظهار داشت: هر بار که به کشوری وارد شویم فرصت‌ها و ریسک‌های موجود در آن کشور را برای سرمایه گذاری و همکاری مشترک بررسی می کنیم و در حال حاضر آماده همکاری و سرمایه گذاری مشترک در ایران هستیم.

وی با بیان اینکه گروه هتل های آکور می‌تواند در زمینه گردشگری داخلی و بین المللی در ایران همکاری داشته باشد، گفت: پیشنهادات مشخص ما برای شروع همکاری در ایران تکمیل هتل‌های نیمه تمام و شناسایی محل‌های پربازدید و مورد علاقه گردشگران برای ساخت هتل‌های جدید است.

رئیس گروه هتل‌های آکور افزود: با بررسی که از شرایط ایران داشته‌ایم برای ما مشخص شده است که در ایران امکان سمایه گذاری و همکاری مشترک به خوبی فراهم است و با توجه به امکانات و قابلیت‌های فراوان و وجود تخصص های لازم در این رشته امکان همکاری مشترک به خوبی وجود دارد.

نظر شما