توقیف محموله ۸۰ کیلویی حشیش در "اهواز"

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۵:۱۲
کد خبر: ۳۱۹۸۱۴
توقیف محموله ۸۰ کیلویی حشیش در اهواز
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405، کشف 80 کیلو حشیش و دستگیری سه سوداگر مرگ در ورودی شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ "یدالله امیری" گفت: ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اقدام مشترک اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر از شهرستان "ماهشهر" به "اهواز" مطلع شدند، که بلافاصله موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس و سربازان گمنام امام زمان (عج) با مستقر شدن در آزاد راه" خلیج فارس" به کنترل خودرو های عبوری در مسیر شهرستان "ماهشهر به اهواز" یک دستگاه مزدا وانت را که به عنوان اسکورت محموله بود شناسایی و متوقف کردند، که در این راستا سرکرده باند به هویت "الف – ع" و یک سرنشین به هویت "الف – ب" دستگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان، لحظاتی بعد یک دستگاه خودرو پژو 405 با یک نفر سرنشین با مشاهده ماموران، بدون توجه به ایست پلیس قصد دور زدن داشت که با شلیک ماموران متوقف و بلافاصله راننده به هویت"ع – ح" دستگیر شد.

 

امیری با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودروی 405 موفق به کشف 80 کیلو ماده مخدر حشیش شدند، گفت: در این راستا سه سوداگر مرگ دستگیر شده  پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز