انجام۸۰ ماموریت آتش نشانان تهران در سانحه آبگرفتگی

۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۲:۰۳
کد خبر: ۳۲۰۳۳۴
انجام۸۰ ماموریت آتش نشانان تهران در سانحه آبگرفتگی
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از انجام ۸۰ ماموریت امداد در پی بارندگی شدید جمعه شب خبر داد.

سید جلال ملکی درباره جزییات عملیات ماموران آتش نشانی به خبرنگار برنا گفت: شب گذشته با توجه به بارندگی شدید در شهر تهران ۸۰ مورد درخواست کمک شهروندان در سامانه اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ثبت شد.

وی با بیان اینکه اوج بارندگی‌ها در مناطق شمالی، شمال غربی و شرقی شهر تهران گزارش شده بود، افزود: بیشتر ماموریت آتش نشانان شهر تهران در مورد آبگرفتگی پارکینگ های ساختمانهای مسکونی بود که در هیچ یک از ماموریت ها هیچ شهروندی دچار آسیب دیدگی نشد.

ملکی در ادامه به وقوع دو حادثه بزرگ سیل گرفتگی در اطراف شهر تهران اشاره کرد و گفت: در جنوب شرقی تهران در محدوده قیام دشت و پاکدشت در بخشی از رودخانه به دلیل شدت آب این رودخانه طغیان کرده که آتش نشانان دو جوان ۲۳ و ۲۴ ساله که در شرایط نامناسب بودند را نجات دادند.

وی افزود: همچنین آتش نشانان تهرانی در ماموریتی دیگر در جاده خاوران به دلیل وجود گل و لای در حاشیه جاده ۸۰ خودرو که در حاشیه جاده گرفتار شده بودند را با همکاری عوامل هلال احمر؛ شهرداری و سایر عوامل ستاد بحران نجات دادند.

ملکی  ادامه داد: در ۸۰ ماموریتی که آتش نشانان تهرانی در شهر و اطراف تهران انجام دادند هیچ گونه تلفات جانی گزارش نشده است.

 

 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز