کمپین « تو قهرمان من هستی» آغاز شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۸:۰۳
کد خبر: ۳۲۰۶۷۵
کمپین « تو قهرمان من هستی» آغاز شد
کمپین «تو قهرمان من هستی» با هدف امید بخشیدن به کودکان بیمار توسط گروه تصویرگران هنر موگه در فضای مجازی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، هر روز تعداد زیادی از کودکان با بدن ضعیف روی کره زمین در حال مبارزه با بیماری های سخت هستند،آنها در این مبارزه نیاز به توجه و امید دارند. این کمپین قصد دارد به این دسته از کودکان برای مبارزه سخت، امید و روحیه بدهد و به آنها بگوید:شما قهرمان ما هستید.

علاقمندان برای همراهی این کمپین و روحیه بخشیدن  به کودکان بیمار می توانند روی یک برگه کاغذ عبارت «تو قهرمان من هستی » را نوشته و سپس به نشانه همراهی وهمدلی با این جمله عکس گرفته و آن را به نشانی اینترنتی omidexpo@gmail.com  ارسال و یا آن را با عبارت #omidexpo هشتک کنند.

تاکنون بسیاری از چهره های فرهنگی و ورزشی به این کمپین پیوسته اند و قرار است این تصاویر  در حاشیه دومین نمایشگاه بین المللی امید و در کنار آثار هنرمندان داخلی و خارجی برای عموم به نمایش در بیایند.

گروه «تصویرگران هنر موگه» سال گذشته در اولین دوره نمایشگاه امید با موضوع یادمان آتشنشان فداکار، کمپین حمایت از « امید عباسی» آتشنشان فداکار ایرانی را برگزار کرد که طی آن آتشنشانان 16 شهر دنیا از حرکت قهرمانانه مرحوم امید عباسی حمایت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز