معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش:

«تک کارت سرمایه فرهنگیان » سبب ارتقای منزلت فرهنگیان می شود

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۴:۵۴:۵۳
کد خبر: ۳۲۱۳۸۶
«تک کارت سرمایه فرهنگیان » سبب ارتقای منزلت فرهنگیان می شود
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: «تک کارت سرمایه فرهنگیان » سبب ارتقای منزلت فرهنگیان می شود.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، پیش از ظهر امروز سید محمد بطحایی در مراسم رونمایی از «تک کارت سرمایه فرهنگیان » که با حضور رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش و مدیرعامل بانک سرمایه در ساختمان شهید رجایی برگزار شد ، اظهار کرد: رونمایی از «تک کارت سرمایه فرهنگیان » فرصتی را برای اجرایی شدن خدمات ویژه به فرهنگیان آغاز کرده است که می تواند به ارتقای کیفیت آموزش و افزایش بهره وری در آموزش و پرورش منجر شود .

وی با بیان این که آموزش و پرورش همواره با کمبود منابع مالی و اعتباری مواجه است ، تصریح کرد : آموزش و پرورش دولت یازدهم همواره به دنبال روش های مختلف برای ارتقای بهره وری و کیفیت در آموزش و پرورش است و این مهم جز با اصلاح و بهبود قوانین میسر نمی شود .

بطحایی با اشاره به رونمایی از «تک کارت سرمایه فرهنگیان » خاطر نشان کرد : در سال های اخیر با فراهم شدن زیر ساخت ها و با گسترش فناوری های نوین ارائه خدمات ویژه به فرهنگیان در دستور کار قرار گرفت که رونمایی از این کارت چند منظوره بخشی از این خدمت به حساب می آید .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد : این کارت شاید در ابتدا کار کردهای متنوعی نداشته باشد ولی به تدریج علاوه بر کارت شناسایی فرهنگیان ، می تواند کارتی برای کارهای بانکی ، ارائه خدمات رفاهی ، تفریحی و درمانی فرهنگیان در قالب استفاده از بیمه های تکمیلی ، اسکان در مراکز رفاهی و خدماتی و تسهیل در خدمت رسانی بیشتر به معلمان را در پی داشته باشد .

وی اضافه کرد : «تک کارت سرمایه فرهنگیان » با همکاری وزارت آموزش و پرورش و همت بانک سرمایه برای شاغلین و در مراحل بعد برای بازنشستگان آموزش و پرورش نیز صادر می شود و می تواند بستری برای گسترش خدمت رسانی به فرهنگیان و ارتقای کیفیت در نظام آموزشی کشور باشد.

نظر شما
نظرات
معلم یزد
|
-
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
0
سلام ممکنه یکی از اون خدمات ویزه تون رو نام ببرید

اخه مشکل ما کارت نیس مشکل ما پوله که ندار تو کارت بریزیم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز