شکل گیری حلقه تعاملات رسانه ای پلیس و صدا و سیما در هفته ناجا

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۲:۲۶
کد خبر: ۳۲۱۵۷۳
شکل گیری حلقه تعاملات رسانه ای پلیس و صدا و سیما در هفته ناجا
معاون اجتماعی ناجا در راستای تعاملات رسانه ای برای برگزاری هرچه بهتر هفته بزرگداشت نیروی انتظامی، میزبان مدیران شبکه ها صداو سیما بود.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، سردار دکتر سعید منتظرالمهدی در نشست هماهنگی با معاون سیما، دکتر علی اصغر پورمحمدی و مدیران شبکه های یک، دو، سه، پنج، آموزش و مدیرکل فیلم و سریال سیما و در راستا تعاملات رسانه ای با این سازمان که در معاونت اجتماعی ناجا برگزار شد، ضمن تشکر مضاعف از همراهی مدیران رادیو تلویزیون به بیان شعار هفته بزرگداشت نیروی انتظامی و برنامه های رسانه ای این نیرو در طی این هفته را تبیین کرد.

وی در ادامه گفت: قرار شد در این جلسه، اقدامات و فعالیت ها نیروی انتظامی در طول هفته ناجا از طریق برنامه ها مختلف سیما جمهوری اسلامی ایران به نحو مطلوب انعکاس یابد.

در ادامه این جلسه، معاون سیما، علی اصغر پور محمدی، با تقدیر از تلاش ها نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت عمومی، آمادگی سیما جمهوری اسلامی ایران را برای پوشش اقدامات و فعالیت های نیروی انتظامی در طول هفته ناجا اعلام کرد.

مدیران شبکه ها مختلف، نظرات و دیدگاه ها خود را در این خصوص بیان کرده و استفاده نیروی انتظامی از ظرفیت رسانه ای را مثال زدنی و در میان دیگر سازمان های دولتی کم نظیر دانستند.

همچنین قرار شد تا مراسم صبحگاه هفته نیروی انتظامی به صورت زنده پوشش داده شده و از شبکه دو سیما پخش شود و برنامه ها رسانه ای حضور مسئولان نیروی انتظامی در شبکه ها مختلف سیما، مورد توافق قرار گرفت.

  در جلسه ای دیگر، معاون اجتماعی ناجا در موسسه ناجی هنر میزبان معاون صدای جمهوری اسلامی ایران و مدیران شبکه ها رادیویی بود که در این جلسه نیز راه ها افزایش همکاری نیروی انتظامی و صدای جمهوری اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

سردار منتظرالمهدی با پرداختن به تبیین رویکردهای اجتماعی ناجا و با اشاره به مردمی بودن این نیرو اذعان داشت: همراهی بیشتر صدا جمهوری اسلامی ایران را برای پوشش اقدامات و بستر سازی برای برنامه ها را خواستاریم.

آبروانی، معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، ضمن تاکید بر نقش بارز نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت عمومی، گفت: آمادگی خود را برای انعکاس اقدامات و مجاهدت ها کارکنان نیروی انتظامی اعلام می کنم و انعکاس رشادت ها ماموران نیروی انتظامی را وظیفه ذاتی رادیو می دانم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز