برخورد شدید خودرو سواری با کامیون در بزرگراه ستاری

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۶:۰۴
کد خبر: ۳۲۱۶۸۳
برخورد شدید خودرو سواری با کامیون در بزرگراه ستاری
برخورد شدید خودرو سواری با کامیون تریلی موجب مصدومیت و محبوس شدن راننده درخودرو سواری شد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، این حادثه ساعت 23:16 دقیقه دیشب توسط رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه های 98 و 27 به جنوب به شمال بزرگراه ستاری، زیر پل آیت ا... کاشانی اعزام شدند.

مهرزاد نقره، فرمانده آتش نشانان اعزامی،  در این باره گفت: در محل حادثه یک دستگاه خودرو سواری به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تریلی حامل میلگرد برخورد کرده بود که براثر آن خودروی سواری تا قسمت داشبورد به زیر تریلی رفته و باعث گرفتار شدن راننده 30 ساله شده بود.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت با قطع برق خودرو و کشیدن نوار هشدار دهنده در اطراف صحنه تصادف، به ایمن کردن محل حادثه پرداختند و سپس با استفاده از تجهیزات نجات، راننده خودرو سواری را که بین صندلی و فرمان خودرو گرفتار شده بود را از داخل اتاقک خودرو خارج کرده و برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

این فرمانده آتش نشانی علت بروز این تصادف را از سوی پلیس راهور درحال بررسی ذکر کرد و گفت: آتش نشانان پس از انتقال هر دو وسیله نقلیه تصادفی به حاشیه بزرگراه و تحویل محل حادثه به عوامل راهور به مأموریت خود پایان دادند.

نظر شما