پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت هفته دفاع مقدس

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۰:۰۹
کد خبر: ۳۲۱۶۸۹
پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت هفته دفاع مقدس
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره همه ایثارگران، به خصوص ۴۸۷ شهید امدادگر جمعیت هلال احمر را گرامی داشت.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، متن پیام تبریک دکتر سید امیرمحسن ضیائی، رئیس جمعیت هلال احمر، به مناسبت هفته دفاع مقدس به شرح ذیل است:

هشت سال دفاع مقدس یکی از برجسته‌ترین و پرافتخارترین برگ‌های تاریخ پرفراز و نشیب و طولانی این سرزمین و مردمان آن است. سرزمینی که به‌ویژه تاریخ معاصر آن نشان از صلح‌ طلبی و مدارای ملت نوع‌ دوستش دارد و تنها در برهه‌هایی و در برابر تجاوز و زیاده‌خواهی دیگران به دفاع از خود برخاسته است. تاریخ هشت‌ساله دفاع مقدس و ایستادگی در برابر دشمن متجاوز بعثی یکی از این برهه‌ ها بود که زنان و مردان، پیر و جوان، بزرگ و کوچک ایران اسلامی، زیر پرچم اسلام و وطن برای دفاع از کیان خود همدل و هم صدا شدند و هرچه را داشتند در طبق اخلاص گذاشته و در راه میهن بذل کردند.

گرامی می ‌داریم یاد و خاطره همه ایثارگران و از جان ‌گذشتگانی که در این راه مقدس جاوید نام شدند. به‌ویژه ۴۸۷ شهید امدادگر جمعیت هلال احمر که در راه تسکین درد و رنج حاصل از تجاوز دشمن در کنار رزمندگان اسلام زیر آتش خمپاره و موشک لحظه‌ ای تردید به خود راه ندادند تا پرچم سفید این جمعیت که همیشه نویدبخش صلح و نوع‌ دوستی بوده این‌بار در راه نام وطن برافراشته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز