برخورد اتوبوس با چند خودرو سواری

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۳:۱۹
کد خبر: ۳۲۱۸۰۰
برخورد اتوبوس با چند خودرو سواری
برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس با چندین دستگاه خودرو سواری در شمال تهران 9 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت 14:20 روز گذشته، آتش نشانان ایستگاه های 6، 106، 61 و گروه نجات 4 را به نیاوران، بعد از خیابان باهنر اعزام کرد.

مرتضی بهروز معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: در محل حادثه یک دستگاه اتوبوس شخصی به دلیل نامعلومی با چندین دستگاه خودرو سواری برخورد کرده و پس از آن با شکستن نرده های حفاظ کانال آب، به حاشیه کانال رفته و چندین درخت را نیز شکست.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به چند گروه تقسیم شدند، گروه اول با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع برق خودروها به ایمن سازی محل حادثه پرداختند و گروه دوم نیزبا استفاده از تجهیزات ویژه نجات، راننده یکی از خودروها را که داخل خودرو محبوس شده بود را با احتیاط کامل خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

بهروز ادامه داد: در این میان گروه دیگری از آتش نشانان نیز خود را به اتوبوس رسانده و 8 نفر از مسافران اتوبوس را که از ناحیه سر، دست ها و پا ها دچار مصدومیت شده بودند را از اتوبوس خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی همچنین اضافه کرد: نیروهای عملیات بعد از امدادرسانی به مصدومان، با بریدن شاخه های درختان، اطراف اتوبوس را خلوت کرده و با کمک جرثقیل اتوبوس را به حاشیه خیابان انتقال دادند.

بهروز خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در دست بررسی است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز