پیام وزیر بهداشت به مناسبت هفته دفاع مقدس:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای بزرگداشت شرافت و فداکاری مردان خدا/ همه باید برای زنده نگهداشتن فرهنگ دوران دفاع مقدس تلاش کنیم

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۵:۰۱
کد خبر: ۳۲۱۸۴۵
هفته دفاع مقدس فرصتی برای بزرگداشت شرافت و فداکاری مردان خدا/ همه باید برای زنده نگهداشتن فرهنگ دوران دفاع مقدس تلاش کنیم
وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس بر ضرورت ساختن ایرانی سربلند و بلند آوازه و زنده نگهداشتن فرهنگ دوران دفاع مقدس با حرکت در مسیر تحقق آرمان های شهدا تاکید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در پیام وزیر بهداشت آمده است:

هفته دفاع مقدس فرصتی گرانقدر است برای بزرگداشت آنان که در پرتو ایمان، پایمردی و دلاوری خود، خالق صحنه‌هایی بی بدیل از انسانیت، شرافت و فداکاری در تاریخ معاصر شدند. فرصتی برای یادآوری روزهایی سخت که مردان و زنانی شریف، غیور و حق طلب، با عشق به دین و آیین و آب و خاک‌شان در برابر دشمنی مقاومت کردند که در جنگی نابرابر تمام مناسبات انسانی و بین المللی را زیر پا گذاشته بود.

این هفته یادآور مجاهدت شهیدانی است که با مهر وجودشان، پرده ظلمت جهل، خشونت و افراط را دریدند و نور رحمت بر جان‌ها تاباندند.

یادآور از خودگذشتگی جانبازانی که سلامت خود و آرامش خانواده‌ها‌شان را برای دفاع از این مرز و بوم فدا کردند و صبر و منش بزرگانی که سال‌ها اسارت را به جان خریدند، تا نام ملت بزرگ ایران به شرافت و آزادگی مزین شود.

امروز اگر جهان در برابر حقانیت جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرود آورده؛ اگر شاهد موفقیت‌هایی گسترده در عرصه روابط بین‌المللی هستیم و با لطف پروردگار به سوی حذف تحریم‌های ظالمانه گام برمی‌داریم؛ همه و همه در سایه آن رشادت‌ها، دلاوری‌ها و پایمردی‌ها رخ نموده است.

از این فرصت بهره گرفته، یاد شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و جهادگران رشید، این اسطوره‌های بلند آوازه ایران زمین را گرامی می‌دارم و ارادت خود را به خانواده شهدا و ایثارگران عزیز و ارجمند عرصه سلامت کشور تقدیم می‌نمایم. امید که همه ما با تلاش در راه ساختن ایرانی سربلند و بلند آوازه، به مسئولیت خویش در زنده نگهداشتن فرهنگ دوران دفاع مقدس عمل نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز