ترافیک سنگین تهران از چهارم مهر آغاز می‌شود

۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۲:۰۰
کد خبر: ۳۲۲۷۵۷
ترافیک سنگین تهران  از چهارم مهر آغاز می‌شود
تهران در صبح روز اول مهر ترافیک روانی را تجربه کرد و انتظار می‌رود ترافیک سنگین تهران از چهارم مهر آغاز شود.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، ترافیک تهران در نخستین روز مهر به دلیل عدم مراجعه بسیاری از شهروندانی که با استفاده از آخرین روزهای تابستان و تعطیلات آخرین هفته شهریور هنوز از سفرهای تابستانی به تهران مراجعت نکرده‌اند، ترافیک نسبتاً روانی را پشت سر گذاشت.
قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه ستاد مهر که از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح روز چهارشنبه اول مهر در محل مرکز کنترل ترافیی پایتخت آغاز شده بود، گفت: تهران در صبح روز اول مهر ترافیک روانی را تجربه کرد و انتظار می‌رود ترافیک سنگین تهران از چهارم مهر آغاز شود.
مهندس پوریا محمدیان افزود: با افتتاح نیمه شمالی خط 3 متروی تهران و تکمیل این خط، شاهد روانی حرکت در محورهایی خواهیم بود که این خط در امتداد آن‌ها احداث شده، ضمن این که ورود 10 رام قطار جدید مترو، ظرفیت جابه‌جایی مترو را 250 هزار نفر در روز افزایش داده است.
بر اساس این گزارش، ترافیک تهران از ساعت 6 و 35 دقیقه صبح آغاز شد، ضمن این که تا ساعت 10 صبح بالغ بر 20 مورد تصادف خسارتی از جمله 5 تصادف جرحی در تهران ثبت شد و خوشبختانه هیچ تصادف فوتی در تهران به ثبت نرسید.
در این ارتباط مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با ارائه گزارشی از وضعیت ترافیک صبحگاهی تهران در نخستین روز بازگشایی مدارس، گفت: ساعت 6 و 35 دقیقه صبح اولین تراکم ترافیک در غرب به شرق شهید همت و شهید زین‌الدین رقم خورد، ضمن این که جنوب به شمال آیت‌ا... سعیدی و شهید نواب صفوی نیز از تراکم ترافیک برخوردار بودند.
مهندس همایون فتاحی با اعلام این که اولین تصادف جرحی تهران ساعت 6 و 35 دقیقه برای راکب یک دستگاه موتورسیکلت در ابتدای بزرگراه شهید چمران رخ داد، تأکید کرد: سه دقیقه بعد از این واقعه، دو دستگاه خودروی سواری نیز در شمال به جنوب خیابان شهید اشرفی اصفهانی با یکدیگر برخورد کردند که باعث ثبت یک تصادف جرحی دیگر شد، ضمن این که برخورد یک دستگاه خودرو با عابر پیاده در مقابل پارک ملت در نخستین ساعات صبح، از دیگر حوادث صبح اولین روز مهر بود.
وی با تأکید بر این که در ساعت 7 و 15 دقیقه صبح اول بالغ بر 100 کیلومتر از معابر تهران شاهد ترافیک سنگین بود، در صورتی که روز گذشته در همین ساعت 80 کیلومتر از معابر تهران ترافیک سنگین را شاهد بودند، خاطرنشان کرد: شامگاه 31 شهریور، 280 کیلومتر از معابر تهران ترافیک سنگین را تجربه کردند که سنگین‌ترین ترافیک تهران در طول تابستان بود.
گفتنی است جلسه ستاد مهر با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و نمایندگان رسانه‌های جمعی از ساعت 6 و نیم صبح روز شنبه چهارم شهریور نیز در محل مرکز کنترل ترافیک برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز