رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش:

مدرسه بر محوری به نام معلم استوار است

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۱:۳۳
کد خبر: ۳۲۳۰۵۹
مدرسه بر محوری به نام معلم استوار است
معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش، در آئین بازگشایی مدارس در آموزشگاه شهید همت ملارد، گفت: مدرسه بر محوری به نام معلم استوار است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده، ، مرضیه گرد، در آئین جشن بازگشایی مدارس شهرستان های استان تهران اظهار کرد: مدرسه بر محوری به نام معلم استوار است.

وی، تأثیر رسانه های روز بر افکار دانش آموزان را امری اجتناب ناپذیر دانسته و  ادامه داد: با توجّه به ایجاد فرهنگ های مجازی و به وجود آمدن دنیاهای پیچیده الکترونیکی، شاهدیم که تهاجم ها به شکل های جدید به دنبال تخدیر افکار فرزندانمان هستند.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: افتخار می کنیم که می توانیم با رویکرد مشارکت در یادگیری و رویکرد کیفیت بخشی به امر آموزش و پرورش اطمینانی به آینده کشور داشته باشیم.

گرد، ضمن ابراز خرسندی از حضورش در مدرسه شهید همّت،تصریح کرد: خوشحالم که اوّل مهر را در مدرسه ای به نام شهید همّت هستم و امروز با افتخار به دانش آموزان و فرهنگیان عزیز توصیه می کنم زندگینامۀ شهدا را مطالعه کنند و با رشادت های آنان آشنا شوند، تا بدانند امنیت و آرامش امروز با چه تلاش هایی به دست امده است.

وی از دانش آموزان خواست تا از کوچترین فرصت های پیش رویشان استفاده کنند و کلام حضرت امیرالمؤمنین، علی بن ابیطالب (ع) را هدیه خویش به دانش آموزان در سال تحصیلی جدید برشمرده و ضمن تأکید فراوان بر غنیمت شمردن فرصت ها توسط دانش آموزان گفت: ایشان فرمودند فرصت ها همچون ابها در گذرند، باید آن ها را دریابید.

معاون وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود، ارتقای منزلت معلّم به عنوان هدایت کننده انسان ها به سوی تعالی را از مهم ترین بنیان های مورد توجه نهاد مقدس اموزش و پرورش دانسته و اظهار داشت: همان طور که مقام عالی وزارت در پیام خویش اشاره کردند، ما باید به سوی افق های سند تحوّل بنیادین در آموزش و پرورش پیش برویم و این یعنی مدرسه باید برای رشد و بالندگی فرزندان ما حیات طیّبه ای شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز