وزیر بهداشت در حاشیه دیدار با خانواده جانباز فتوحی؛

خانواده های ایثارگران نباید احساس کنند در ادامه انقلاب، فراموش شده اند

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۸:۲۹
کد خبر: ۳۲۳۹۳۴
وزیر بهداشت بخشی از وظایف در قبال خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان را مربوط به مردم و بخش دیگر را مربوط به مجموعه حکومت دانست و گفت: خانواده های این عزیزان نباید احساس کنند که اگر به دنبال هدف یا آرمانی رفته اند، در ادامه راه انقلاب فراموش شده اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا؛  سید حسن هاشمی در حاشیه دیدار با خانواده جانباز فتوحی، افزود: خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، فرزندان خود را فدای کشور کردند و علاوه بر بهره مندی از اجر معنوی انتظار دارند که استقلال و عزت کشور و سرزمینشان تأمین شود.

وی تصریح کرد: خانواده های این عزیزان انتظار دارند که دولت و مجلس و مسوولان کشور به بخشی که مربوط به ابعاد جسمانی است توجه ویژه داشته باشند و اگر مسوولان اعتقاد دارند که هر چه دارند از برکت این عزیزان است نباید تنها به حرف بسنده شود و در زمینه های معیشتی، تحصیلی، اشتغال و درمان اقداماتی انجام شود که تا امروز شاهد مصوبات خوبی از سوی مجلس بوده ایم اما در اجرا ممکن است نقایصی وجود داشته باشد.

هاشمی ادامه داد: به عنوان نمونه در خصوص بیمه جانبازان بارها بحث شده که از قالب موسسات بیرون آید و پس از تجمیع در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد که تا به امروز شاهد چنین اقدامی نبوده ایم.

وزیر بهداشت بهترین ادای دین خود به جانبازان را تأمین عدالت در سلامت عنوان کرد و گفت: آنچه برای هر جانباز اهمیت ویژه ای دارد، مردم شریف ایران هستند و انتظاری که از ما دارند برای خودشان نیست و برای تمام ایرانیان است زیرا آنها بخاطر مردم رهسپار جبهه ها شدند.

 هاشمی افزود: هر کدام از مسوولان اگر وظیفه خود را به خوبی در قبال مردم انجام دهند، نهایت رضایت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را به دنبال خواهد داشت و رسم ادب و قدرشناسی حکم می کند که ما مسئولین وظایف خود را در قبال مردم به نحو احسن انجام دهیم.

وزیر بهداشت گفت: دینی که خانواده های این عزیزان به گردن ما دارند حفظ جمهوری اسلامی ایران و تلاش در جهت استقلال، آزادی، حفظ تمامیت ارضی و آرمانهای امام و شهدا است.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: اوایل جنگ و به ویژه در سال های اول و دوم تمام رزمندگان از دوربین فراری بودند و دوست داشتند گمنام باقی بمانند و مجروحان و شهیدان نیز حالتی غریبانه داشتند زیرا آنها دوربین و عکس را جزء مظاهر دنیا طلبی می دانستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز