رئیس جمعیت هلال احمر:

ماموریت هلال احمر خدمت به مردم است

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۵:۴۲
کد خبر: ۳۲۴۰۱۱
ماموریت هلال احمر خدمت به مردم است
رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه هم اندیشی و ارزیابی عملکرد جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: مردم نسبت به عملکرد جمعیت هلال احمر اعتماد دارند و این اعتماد بزرگترین سرمایه جمعیت است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا؛ جلسه ارزیابی عملکرد جمعیت هلال احمر استان اردبیل پیش از ظهر امروز با حضور شورای معاونان جمعیت، مدیرعامل استان اردبیل و معاونان وی در محل ساختمان صلح برگزار شد.

سید امیرمحسن ضیائی در این جلسه با اشاره به عمر ۹۰ ساله جمعیت هلال احمر استان گفت: در استان اردبیل زیرساخت های هلال احمر قوی است، مردم نسبت به عملکرد جمعیت شناخت و اعتماد دارند و این اعتماد مردم بزرگترین سرمایه جمعیت هلال احمر است.

تیم های امداد روستایی اردبیل تجهیز می شوند

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به نوآوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل در خصوص تشکیل تیم های امداد روستایی با آموزش ۵ هزار روستایی اظهار داشت: با توجه به اینکه در صورت بروز حادثه همین افراد هستند که در دقایق اولیه کار امدادرسانی را آغاز می کنند، جمعیت هلال احمر مرکز تعهد می کند تا ۵۰ درصد از هزینه خرید تجهیزات لازم برای تشکیل این تیم های امدادی را تامین کند.

ضیائی در ادامه به لزوم تقویت ارتباطات بین بخشی جمعیت هلال احمر اشاره و عنوان کرد: هر چه جمعیت هلال احمر استانها ارتباطات بین بخشی را تقویت کنند موفق تر خواهند بود چراکه جنس جمعیت هلال احمر یک جنس مردمی است و ارتباطات بین بخشی می تواند به پیشبرد امور در جمعیت هلال احمر کمک کند.

وی با بیان اینکه باید نقاط مثبت و نوآوری های هر جمعیت استانی در برنامه ها مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: برنامه های جمعیت هلال احمر مبتنی بر مزیت های استانی نوشته خواهد شد چراکه برنامه های ما با توجه به شرایط استانی اجرایی می شود. دکتر ضیائی همچنین به ضرورت ترسیم دورنمای عملکرد استانها اشاره کرد و گفت: بر این اساس جمعیت هلال احمر یک آمایش سرزمینی از فعالیت ها و عملکرد خود در استانها خواهد داشت.

ماموریت هلال احمر خدمت به مردم است

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه با بیان اینکه تمرکز جمعیت باید بر مسائلی باشد که بار زیادی را بر جامعه تحمیل می کند، اذعان داشت: هدف هلال احمر کمک به مردم است و با توجه به محدودیت زمان و منابع باید در ارائه خدمات به مردم اولویت بندی کرده تا بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشیم.

نظر شما