آغاز هفته‌ی ملی کودک از ۱۵ مهر در سراسر کشور

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۷:۴۰
کد خبر: ۳۲۴۰۳۷
آغاز هفته‌ی ملی کودک از ۱۵ مهر در سراسر کشور
هفته‌ی ملی کودک از 15 مهر در سراسر کشور آغاز می شود.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، با نزدیک شدن به این رویداد سراسری که از 15 تا 21 مهرماه در پایتخت و تمامی شهرهای کشور برگزار می‌شود، دو پوستر اصلی و جنبی هفته‌ی ملی کودک با مدیریت هنری شاپور حاتمی و همکاری 11 تصویرگر آماده و منتشر شد.

بر این اساس، پوستر بخش اصلی بزرگ‌ترین رویداد ملی مربوط به کودکان و نوجوانان که علاوه بر شعار محوری «دنیا با لبخند کودکان زیباست»، تصاویری از شخصیت کودکان اقوام مختلف ایران را در خود جای داده، به نوعی معرّف پوشش و فرهنگ کودکان مناطق ایران‌زمین و حاصل نقاشی‌های 11 تصویرگر کتاب کودک زیر نظر شاپور حاتمی است.

بر اساس این گزارش، علاوه بر پوستر اصلی، امسال یکی از تصویرسازی‌های کارگاه گروهی تصویرگران نیز به عنوان پوستر دوم و جنبی هفته‌ی ملی کودک انتخاب شده که اثر حدیثه قربان است. این پوستر، زمینه‌ای کودکانه‌تر داشته و با شخصیت اصلی قورباغه که مورد توجه نونهالان قرار می‌گیرد، برای مخاطبان با سن پایین‌تر مناسب است.

هفته‌ی ملی کودک با همکاری بیش از 30 وزارت‌خانه و سازمان دولتی و جمعی از نهادهای خصوصی و تشکل‌های مردم‌نهاد با برگزاری برنامه‌هایی در طول یک هفته، به طور سراسری از 15 مهر آغاز می‌شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز