امروز ۳۹۰۰ حاجی به کشور باز میگردند

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۳:۳۷:۰۵
کد خبر: ۳۲۴۱۲۳
امروز  ۳۹۰۰ حاجی به کشور باز میگردند
مدیرکل پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: سه شنبه 3900 با دوازده پرواز دو شرکت هواپیمایی ماهان و عربستان به مقصد چهار استان تهران ، گلستان ، ساری و تبریز منتقل خواهند شد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ،مدیرکل پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت:  سه شنبه )3900 با دوازده پرواز دو شرکت هواپیمایی ماهان و عربستان به مقصد چهار استان تهران ، گلستان ، ساری و تبریز منتقل خواهند شد.

حسن سرخوش با اشاره به اینکه 36500 زائر مدینه قبل قرار است با 144 پرواز از فرودگاه جده به کشورانتقال یابند اضافه کرد: پروازهای حجاج مدینه قبل 20 مهر پایان خواهد یافت.

مدیرکل پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت افزود: پروازهای 27500 زائر مدینه بعد هم 12 مهر از فرودگاه مدینه آغاز و 26 این ماه پایان خواهد یافت .

وی همچنین گفت: امروز با اعزام 34 کاروان به ظرفیت 4400 نفر انتقال زائران مدینه بعد به شهر پیامبرآغاز شد و تا 18 مهرماه (26 ذی حجه) ادامه خواهد داشت.

این مسئول سازمان حج و زیارت اظهارداشت: برای انتقال پیکر جان باختگان حادثه دلخراش منی و بستگان شان به ایران وهمچنین مجروحانی که هیئت پزشکی تائید کندپیش بینی های لازم صورت گرفته است .

 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز